nt + special spanish cracker

bosman

Registered User
ik Kreeg vanmiddag te horen dat ook de special spanish cracker ook niet beschikbaar was. Klopt dit, anders is er geen ander knalvuurwerk meer te koop? :S

Jungleboy

Registered User
Ow in een winkel in belgie zijn ze te koop zonder kvk!
En hij zou ze de hele jaar op voorraad houden vertelde de verkoper aan me.

Bericht geëdit op advies van MysteryMines

Laatst bewerkt:
M

MysteryMines

Guest
Spanish cracker

Jungleboy is het niet beter als je dit niet allemaal gaat melden op forum's?
Mijn mening is dat als er zaken/adressen zijn waar nog wel dingen verkocht worden of wel/niet met kvk je dit beter niet op forum's kunt posten.

masters

Registered User
nou over al kun je ze nog kopen alles de nitraten en spanish crackers en een vriendin van me woont in belgie en zij me dit dus niks aan de knikker

Patrick

Registered User
Jongens de Spanish Crackers zijn nog steeds zonder KvK.. Heb ze vandaag gewoon netjes met een blauw kaartje zien liggen in de vitrine :w

jessedekker

Registered User
nitrate

weet iemand misschien of er bij alpeco nitraten verkocht worden want ik hoor dat ze niet meer verkocht worden of kan iemand anders mij dan iets aanraden wat lekker hard knalt. jessedekker

P

poziloc

Guest
jessedekker zei:
weet iemand misschien of er bij alpeco nitraten verkocht worden want ik hoor dat ze niet meer verkocht worden of kan iemand anders mij dan iets aanraden wat lekker hard knalt. jessedekker

we hebben een search functie hier.....erg makkelijk.......je voert in wat je wil weten......nitraat dus.....en er gaat een wereld voor je open!!!

bosman

Registered User
jessedekker zei:

Nee alpeco verkoopt geen nitraten meer, je kan daar wel de Spanish Cracker Special nemen.

jessedekker

Registered User
remio zei:
regelgewoon supervlinders bij een lokale handelaar... hele harde knal voor een redelijke prijs!

gegroet remio
:w

wat zijn supervlinder want ik ga namelijk voor de eerste keer naar belgie. zijn die ook bij alpeco te koop en hoe duur zijn ze. ik heb een kvk en een btw nr enzovoorts. weet je ook nog een andere winkel waar ze veel knalvuurwerk verkopen en een 100.000 klapper want ik zie die alleen bij alpeco staan. en hoe duur die is??? gegroet jessedekker

Knalerwt

Registered User
Supervlinders zijn grote vlinders met een zeer harde knal, ze zijn niet meer te koop bij Alpeco ( vorig jaar nog wel) maar je komt ze nog wel regelmatig tegen bij handelaren voor ong. 20 euro per doosje.

Bij Alpeco verkopen ze volgens mij wel de spaanse treuno vlinders.

Deze zijn te verkrijgen met KVK en knallen zeer goed!

misterBoem

Registered User
Helaas zover ik weet geen supervlinder (een supervlinder is een grote vlinder met harde knal. gebruik de zoek functie eens) niet meer te krijgen in heel België. De 100k is wel te koop bij Alpeco (vooraad weet ik niet) de prijs ligt dan dacht ik op €75,- (corect me if i am wrong)

edit: knalerwt was me net voor

m.v.g

misterBoem

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
jessedekker zei:
:w

wat zijn supervlinder want ik ga namelijk voor de eerste keer naar belgie. zijn die ook bij alpeco te koop en hoe duur zijn ze. ik heb een kvk en een btw nr enzovoorts. weet je ook nog een andere winkel waar ze veel knalvuurwerk verkopen en een 100.000 klapper want ik zie die alleen bij alpeco staan. en hoe duur die is??? gegroet jessedekker

AUB maak gebruik van de search functie.
Deze vragen zijn zeker al een keer beantwoord en zijn dus onnodig om te stellen.

Takkieone

Registered User
Special Spanish Cracker<-=->Trueno

Wat knalt harder een Special Spanish Cracker of een Trueno Ricassa No. 4???

Groetjes Takkieone :w

Bovenaan