masters zei:ja zeker en anders moet je eens bij vanglabeek kijken (is een vrij grote belgishe groot handelelaar) die heeft ze het hele jaar door
Ja zeker? Te koop bij Alpeco?
masters zei:ja zeker en anders moet je eens bij vanglabeek kijken (is een vrij grote belgishe groot handelelaar) die heeft ze het hele jaar door
jessedekker zei:weet iemand misschien of er bij alpeco nitraten verkocht worden want ik hoor dat ze niet meer verkocht worden of kan iemand anders mij dan iets aanraden wat lekker hard knalt. jessedekker
jessedekker zei:weet iemand misschien of er bij alpeco nitraten verkocht worden want ik hoor dat ze niet meer verkocht worden of kan iemand anders mij dan iets aanraden wat lekker hard knalt. jessedekker
:wremio zei:regelgewoon supervlinders bij een lokale handelaar... hele harde knal voor een redelijke prijs!
gegroet remio
jessedekker zei::w
wat zijn supervlinder want ik ga namelijk voor de eerste keer naar belgie. zijn die ook bij alpeco te koop en hoe duur zijn ze. ik heb een kvk en een btw nr enzovoorts. weet je ook nog een andere winkel waar ze veel knalvuurwerk verkopen en een 100.000 klapper want ik zie die alleen bij alpeco staan. en hoe duur die is??? gegroet jessedekker
Takkieone zei:Wat knalt harder een Special Spanish Cracker of een Trueno Ricassa No. 4???
Groetjes Takkieone :w