Novelties China 2010

Poziloc

FPM Hangouderen
Het word tijd dat een importeur deze als pakket gaan verkopen.....lijkt me echt geweldig!!!!
Je hoort dan wel eens, dat het leuk voor kinderen is.....nou ik als ouwe lul vind ze fantastisch en ik denk dat er meer zo over denken.

KruitFreak

Registered User
Ik heb hier een kleine rond lopen die helemaal gek is van treinen. Jammer dat deze hier niet te koop is. Daar zou ik hem echt blij mee maken.

Michel_G

Zilveren Member
Ik zie hier een bekende tussen staan die ik dit jaar in Valencia nog gestookt heb! Namelijk dat tractortje met aanhanger!

Geweldig leuk ding was dat. Begon dacht ik met wat rook uit de schoorsteen, daarna wat heen en weer rijden (wat hij vrij goed deed) en eindigde met het leegkiepen van de aanhanger, waarna er 4 tolletjes afkwamen. Super ding! (Kwam bij pyroshopping vandaan, 2 in 1 doos meen ik)

Zat net even wat filmpjes te bekijken op youtube en kwam bij toeval weer een filmpje tegen van Valencia 2010. Mickeyzegtboem heeft toen 1 van die tractors gefilmd en toen ik dat filmpje net weer zag, moest ik direct weer denken aan mijn post in dit topic. Dus hierbij nog even het filmpje (met dank aan mickeyzegtboem) van het tractortje.

Bovenaan