Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hehé superleuk om te zien.
Maar die cijfers zeggen natuurlijk ook helemaal niks. Nu is het toevallig positief voor ons, maar hoe komen die cijfers tot stand?
Wie Die cijfers maken, maakt mij niet uit. Waarschijnlijk omdat ze positief zijn.
ze komen in ieder geval aardig overeen met wat mijn gevoel is qua verhoudingen tussen de voorstanders en de tegenstanders.
Dit is ook hoe ik het beleef als ik kijk naar de kinderen op de school van mijn dochter. Met de komende generatie zit het wel goed.... Het is vooral die generatie van nu 50+ waar naar mijn idee de meeste klagers zitten....
Dit is ook hoe ik het beleef als ik kijk naar de kinderen op de school van mijn dochter. Met de komende generatie zit het wel goed.... Het is vooral die generatie van nu 50+ waar naar mijn idee de meeste klagers zitten....
Ik denk dat er helemaal niet zoveel klagers zijn . Maar dat de opinie zo gemanipuleerd wordt dat het lijkt dat er veel klagers zijn.
Maar fijn dat er nu toch eindelijk een positief stuk is uitgezonden.