Nootdorp

Tony

Administrator
Medewerker
waar: Nootdorp
lokatie: Oudeweg bij de dobbeplas
tijd: 22:30
wie: ?
caliber:? waarschijnlijk consumenten

P

poziloc

Guest
<!-- Code generated by Map24.codegenerator --><iframe src="http://www.de.map24.com/source/link2map/v2.0.0/cnt_pick_code.php?linksection=linkfreeroute&lid=d5983f66&ol=nl-nl" width="200" height="275" scrolling="no" frameborder=0></iframe><!-- Code generated by Map24.codegenerator -->

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vanavond !!!

Dobbeplas.JPG

vonk

FPM Moderator
Medewerker
zo net terug van het vuurwerk in nootdorp. daar aangekomen nog even wat kunnen praten met een werknemer van het bedrijf dat ging schieten... die wist ons te melden dat er tot 6 inch geschoten zou gaan worden.
na dit te hebben gehoord waren we erg verrast omdat we er eigenlijk vanuit gingen dat het om consumenten vuurwerk zou gaan.
er werd met de hand geschoten en dat gaf vooral in het begin een hoop lange tussen pauze,s van soms wel 1 minuut daarna werd het iets beter en zaten er ook mooie bommen tussen. hieronder wat foto,s.

film komt later op de avond online.

nootdorp_2006_009.jpg

nootdorp_2006_023.jpg

nootdorp_2006_049.jpg

nootdorp_2006_054.jpg

nootdorp_2006_060.jpg

koen0s

Registered User
Foto's zien er best veel belovend uit. Het moet je smaak zijn, maar ik persoonlijk vind het ook niet echt verkeerd als de shell's één voor één geschoten worden, zolang er maar een tempo in blijft. Vaak als er meerdere tegelijk geschoten worden, vallen er effecten weg door rook of shell's die over en door elkaar gaan.

Door welk bedrijf is er eigenlijk geschoten?

Gr. Koen

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Als het goed is, maar zeker weten doe ik niet ...

Laser firework europe

Laatst bewerkt door een moderator:

koen0s

Registered User
Heej, bedankt voor de snelle reactie!

Wat is je mening over de show in z'n geheel. Was het de moeite waard om er voor naar Nootdorp te komen?

Ik zag trouwens op de site van "Laser firework europe" dat ze ook het vuurwerk van Sail 2005 (Boten evenement in Amsterdam) hebben geschoten.

Gr. koen

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Heej, bedankt voor de snelle reactie!

Wat is je mening over de show in z'n geheel. Was het de moeite waard om er voor naar Nootdorp te komen?

Ik zag trouwens op de site van "Laser firework europe" dat ze ook het vuurwerk van Sail 2005 (Boten evenement in Amsterdam) hebben geschoten.

Gr. koen

Ja en over sail 2005 gaan we het nu niet meer hebben aub ..

P

poziloc

Guest
Deze komt binnekort online.
Eerst wachten we, dat we van server zijn verhuisd.....dus nog even geduld:w

Bovenaan