-Nederlands
De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.
-English
The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vorig jaar werd hier tot max 6 inch geschoten, geen super show helaas.
wel een paar mooie bommen gezien maar verder was het een bommetje voor bommetje show aangevuld met wat candle's tenminste dat was vorig jaar dus wie weet....
vorig jaar werd hier tot max 6 inch geschoten, geen super show helaas.
wel een paar mooie bommen gezien maar verder was het een bommetje voor bommetje show aangevuld met wat candle's tenminste dat was vorig jaar dus wie weet....
Tja wat zal ik zeggen....het was inderdaad bommetje voor bommetje maar er zaten wel leuke effecten tussen,lokatie is wel erg mooi maar ik vond de show tegen vallen (ik zal wel teveel verwend zijn denk:blink1: )