Noordwijk

P

poziloc

Guest
De vuurwerkshow die geschoten wordt op het strand van Noordwijk, gaat vanavond niet door.
Deze zal morgenavond(Vrijdag) geschoten worden om 22:30
het gaat om een consumenten showtje
Het wordt geschoten tegenover het Oranje hotel

voor verdere datums in Noordwijk
zie hier calender

Grizmo Raizor

Registered User
Ja, ik was er gisteren heen gereden en er was geen kip te zien. Ik natuurlijk helemaal teleurgesteld, zeker na een teleurstellende show van vorige week vrijdag op de Pier in Scheveningen. Te veel rook en mist, was bijna niets te zien en het duurde ook nog maar 10 min. Maar oke, toch raar dat niemand van dat Oranje hotel iets van genoemde showtje af wist.

bob1

Registered User
Grizmo Raizor zei:
Ja, ik was er gisteren heen gereden en er was geen kip te zien. Ik natuurlijk helemaal teleurgesteld, zeker na een teleurstellende show van vorige week vrijdag op de Pier in Scheveningen. Te veel rook en mist, was bijna niets te zien en het duurde ook nog maar 10 min. Maar oke, toch raar dat niemand van dat Oranje hotel iets van genoemde showtje af wist.

Tegenover (Koningin Wilhelmina Boulevard) Hotel van Oranje! Dus daar achter het standbeeld naar beneden het strand op!

Bijna alle restaurants aan de boulevard hebben een affiche hangen. Met aan de achterkant de vermelding, dat bij slecht weer, het vuurwerk een dag verplaatst wordt. Iets te veel wind, zeg maar!!

Bob1:w

P

poziloc

Guest
a.s. donderdag weer een nieuwe kans
het showtje is door de opdrachtgever zelf gecanceld

roelz

Registered User
Jammer, stond stiekum ook al met m'n jas aan.. Donderdag dan maar, én het is dan beter weer.. :w

Bovenaan