• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Noordwijk

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
7 - 14 - 28 Juli 2007
4 - 11 - 14 - 16 - 18 - 25 AUGUSTUS Vuurwerk te Noordwijk

wie : Azuma Firework
wat : Consumenten vuurwerk
waar : tegen over het Oranje Hotel op het strand
tyd : 22.30 uur
 
Het was een leuke show die aardig wat applaus oogste. Niks grote shells maar wel mooie candles en goed consumenten spul. Tony en Poziloc staken alles aan en het gaf een mooi en onderhoudend showtje. Blij dat ik ben gaan kijken. Zal TZT wat multi media toevoegen.
 
idd best leuk, lekker sfeertje en nog zon 20 graden aan zee. Al vond ik het wel redelijk rustig. Vuurwerk was zeker leuk om naar te kijken.
 
Het was een leuke show die aardig wat applaus oogste. Niks grote shells maar wel mooie candles en goed consumenten spul. Tony en Poziloc staken alles aan en het gaf een mooi en onderhoudend showtje. Blij dat ik ben gaan kijken. Zal TZT wat multi media toevoegen.

Hehehehe ik zou de eer wel willen nemen maar dat kunnen we niet maken.
Poziloc en Peterknal hebben de show geschoten. Ik heb lekker staan kijken :push:
 
Hehehehe ik zou de eer wel willen nemen maar dat kunnen we niet maken.
Poziloc en Peterknal hebben de show geschoten. Ik heb lekker staan kijken :push:

Dan hebben jullie het plan gewijzigd en ik stond te ver af om dat te kunnen zien. Show was er niet minder om.:cool:
 
Was een mooie show, mooie combi's van kaarsen en boeketten.

Wat waren dat trouwens voor Single Shot mortieren? ze waren er in het wit, oranje en ik dacht rood. Behoorlijke knal en mooie kogel als die omhoog ging.

Ook die goudstaarten waren zeer mooi. Ook benieuwd wat dat was, zodat ik met O&N weet wat ik moet kopen :)
 
Was een mooie show, mooie combi's van kaarsen en boeketten.

Wat waren dat trouwens voor Single Shot mortieren? ze waren er in het wit, oranje en ik dacht rood. Behoorlijke knal en mooie kogel als die omhoog ging.

Ook die goudstaarten waren zeer mooi. Ook benieuwd wat dat was, zodat ik met O&N weet wat ik moet kopen :)


single shot mortieren???.... die zijn niet gebruikt gister, dit zullen gewoon candle's geweest zijn.

goudstaarten zullen ook de candle's zijn! en die zijn niet legaal te koop in nl.
 
Deze zijn gister gebruikt bij de show in Noordwijk aan zee.
Roman candle 8 shots 1,9
Op de foto is te zien dat ze 1,9 inch zijn en dus niet voor consumenten geschikt zijn.

Noordwijk_2-8-2007_6_.JPG
 
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan