• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Noordwijk 16-08-25

Noordwijk 16-08-25
Geplaatst Door Firewebs
Noordwijk
zaterdag, 16 augustus, 2025 - 23:15
Tot: zaterdag, 16 augustus, 2025 - 23:30
(Aangepast aan tijdzone: Europe/Amsterdam)
Categories

Aankomende data
All times have been adjusted for the timezone: Europe/Amsterdam

Dit evenement is verlopen en heeft nog geen datums
Een show in het dorp waar ik tig jaar heb gewoond en waar mijn pa nog steeds woont en dat hij ook nog eens op deze dag jarig is :love:
 
Op het schema van het programma van de website staat dat het vuurwerk om 22:45 begint. Verschilt dus een half uur met wat er hier in dit topic staat.

Denk dat ik vanavond ook aanwezig ben :)
 
Zie het nu ook staan in het speelschema 22.45

chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.fein-noordwijk.nl/_files/ugd/cd37b9_cedb5d2bc25a46b796e491f359e020ce.pdf
 
Ook gisteren is hier weer vanaf 7 posities geschoten. Hierdoor ontstaat er een enorm breed beeld dat vanaf het strand niet is te filmen met een telefoon.
Volgens mij is er vanavond alleen maar consu geschoten (al ben ik van die color mines niet helemaal zeker). Maar daar kan Caffero best een dikke show mee neerzetten en naar mijn mening zat hij weer goed in elkaar. Door de wind wel een paar schoonheidsfoutjes. Maar heb er weer van genoten.
Was met name erg blij met de blink finale. Echt super dik.
 
Dat heeft dan te maken met de kwaliteit van de microfoon. Zeker de finale was klapperend hard voor F2 (of ik ben niets gewend).
Kwam zeker zo hard over als Rijnsburg terwijl ik daar in het schietveld stond met, behoudens de screaming eagel, uitsluitend gegooide producten.
 
Back
Bovenaan