Nogmaals Een Waarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

richmx3

Registered User
:blink: wat een discussie :nuts: snap niet dat mensen niet gewoon de regels accepteren.
geen handel, klaar.
dat is toch niet zo moeilijk???? waarom moet er altijd wel weer iets overschreden worden? de regels hier op het forum zijn niet zo moeilijk om mee om te gaan lijkt mij toch? (op het a.b.n. schrijven na :cheesy:)
dit is een mooie site met hoge kwaliteit vind ik.
dus hou het gewoon zo.
en @ nismo, ik snap dat je het vervelend vind, maar daar kan je nu eenmaal niks aan doen zougewoon de pm's negeren.
tis onmogelijk mensen (one day flies) van het forum af te houden dat kan nu eenmaal niet op internet

finndylan

Registered User
ik snap het allemaal niet goed wat sommige mensen nou moeilijk doen.
je kunt hier echt alles,en dan bedoel ik dan ook echt ALLES vinden over het maken ,de uitwerkingen ,de fabrieken ,de winkels waar het vuurwerk tekrijgen is de prijzen en noem het maar op.
dan word er alleen normaal gevraagt of je een paar lullige regeltjes wilt naleven voor het behoud van een supermooie internet site.
DOE DAN AUB NIET ZO MOEILIJK EN LEEF ZE GEWOON NA(EN ALS JE DAT DAN AL NIET VOOR JE ZELF DOET ,DOE DIT DAN INIEDERGEVAL VOOR DE MENSEN DIE DEZE REGELS WEL RESPECTEREN EN WEL GEBRUIK WILLEN BLIJVEN MAKEN VAN DEZE SITE.

TONY ALLE RESPECT EN GA ZO DOOR

grtzzz

marcel

zuen

Registered User
Ik snap ook niet echt waarom de mensen nou op de "anti handel" vuurwerksites komen kijken of er ergens wat verhandelt wordt. En ja dan zijn ze een ban rijker. Das erg jammer voor ze als later een keer juist wel serieus worden, dan komen ze de site niet meer op. Eigen schuld, dikke bult!
Regels lezen hoeft maar 1x, en je hebt er eigenlijk voor altijd plezier van.

marc0

Registered User
maar er zijn 2 jaar geleden mensen veroordeeld zonder dat ze ook maar gepakt waren met illegaal VW.. Ze werden veroordeeld omdat ze in een boekje van een handelaar stonden. Je zou denken, iedereen maloot kan wat opschrijven, maar schijnbaar hechte de rechter er toch waarde aan.

deze is leuk, echt een zgn. 'broodje aap verhaal'. Er zal wel wat meer aan de hand zijn geweestm en iig meer bewijs ;) Maar nogmaals, Ik heb nooit beweerd dat jij geen regels mag maken, alle begrip ervoor. T was niet mijn bedoeling om jou of je regels aan te vallen, alleen enige nuances aan te brengen in de discussie die gaande was tussen sommige reaguurders, dat werden namelijk wel heel sterke verhalen :nuts:

Laatst bewerkt:

Beekje

Registered User
deze is leuk, echt een zgn. 'broodje aap verhaal'. Er zal wel wat meer aan de hand zijn geweestm en iig meer bewijs ;) Maar nogmaals, Ik heb nooit beweerd dat jij geen regels mag maken, alle begrip ervoor. T was niet mijn bedoeling om jou of je regels aan te vallen, alleen enige nuances aan te brengen in de discussie die gaande was tussen sommige reaguurders, dat werden namelijk wel heel sterke verhalen :nuts:

Velen kunnen je vertellen dat dit soort verhalen werkelijk zo gaan en zijn gegaan.
Je zal versteld staan van de ECHTE broodje aap verhalen. Mensen denken allemaal zo klein maar de laatste jaren rollen er echt koppen in de illegale vuurwerkhandel. Ze zijn echt niet achterlijk de mannen met blauwe hoedjes op!

Ik denk dat hier maar weer een slot op moet totdat het weer fout gaat Toon?

Laatst bewerkt:

Kobajo

FPM Filmer

Vraag me af hoe jij erbij komt dat het een "broodje aap" verhaal is.
Voor jou lijkt het misschien onwaarschijnlijk, dus krijgt het meteen de stempel dat het verhaal niet klopt, of uit de duim is gezogen.
Helaas gebeuren dit soort dingen wel degelijk en niet alleen met vuurwerk gerelateerde zaken.

Als je het hele verhaal toch niet kent lijkt het me ook verstandig niet te gauw je conclusie te trekken.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik weet 100% zeker dat dit verhaal zo is. Het was ook niet 1 persoon maar meerdere die in dezelfde tijd het probleem hadden. Persoonlijk had ik ervoor blijven knokken tot het eind want zoals gezegd iedereen kan wel wat opschrijven maar dat zegt nog niks. Helaas zijn deze mannen/jongens ermee akkoord gegaan en hebben hun straf dus geaccepteerd.

Tegenwoordig is het allemaal niet zo makkelijk meer. Je krijgt flinke straffen voor een kleine beetje vuurwerk. En ik weet dat het soms een beetje te ver gaat en dat er veel ergere zaken in Nederland zijn waar ze op moeten letten maar wij zijn niet degene die dat bepalen hoe vervelend het ook is.

Deze thread gaat weer op slot.
Het loopt een beetje uit op een discussie die eigenlijk niet nodig was. Het is en blijft een simpel verhaal. Handelen in welke vorm dan ook word hier niet geaccepteerd,. Doe je het wel dan volgt er een ban.

Tot Binnenkort!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan