Snap niet dat men je hiervoor bedankt, in mijn ogen zijn de meeste dan ook gewoon slijmballen.
Maar oke, als je werkelijk het screenen consequent had doorgevoerd zonder de mensen te verwittigen, had je straks bijna geen member meer over gehad.
Dat je dit dan ook dus hebt gedaan zonder er een woord over te reppen in je Privacy verklaring of in je algemene voorwaardes, is mijn inziens niet "netjes" te noemen, en dan heb ik mij toch wel heel erg vriendelijk uitgedrukt.
Menige zijn dus al gebanned geworden door deze nieuwe spionage techniek. Deze mensen zijn niet eens gewaarschuwd, hebben geen kans gekregen om zich te verbeteren.. sommige hadden het waarschijnlijk niet zover laten komen als meneer de agent eerder had ingegrepen. Er gaat zeker wel eens een pm van de ene lid naar de ander, met betrekking of men iets heeft liggen o.i.d Maar verdomme, noem het dan geen PRIVATE MESSAGE!! Je kunt iemand niet bannen hiervoor, tenzij je van iemand een klacht kreeg.
Ik zou zeggen, sluit je forum maar voor de gewone man en ga toch alleen lekker verder met je vriendeclubje. Naar ons wordt toch niet geluisterd, onze meningen worden toch niet gerespecteerd, wij hebben niets te zeggen.
Durf de discussie aan te gaan, laat deze post staan en laat mensen hierop reageren. Kom op mensen, laat je eigen mening horen!! En ooh wee als je mij of een ander hiervoor durft te bannen!!