nog tekoop??

sjemmie

Registered User
Heb het één en ander afgezocht op dit forum, maar kon het niet vinden helaas.

Maar mijn vraag is of de blokken - NEW POISONOUS SPIDER 38mm 150schots
- SPRING WIND 38mm 150schots

nog tekoop zijn bij Alpeco..

Aan gezien euro-pyrotechnie zijn prijs voor deze blokken met bijna 50euro verhoogt heeft en mijn ook nog een zinnetje bij staat

"Wat valt er nu in 1.4G.

Batterijen tot 30mm en met een max. van 25 gram per tube en 5% flash poeder per tube."

bvd,

Sjemmie :w

R0nNoZ

Registered User
Maar de Poisenous Spider en de Spring Wind zijn wel minder geworden als voorheen. Ik vind ze het geld nu niet eens meer waard, maar dat is mijn mening.

PeterVuurwerk

Registered User
Ronnoz bedoelt wellicht de NEW Poisonous Spider en de NEW Springwind.
Zoals de naam al aangeeft is dit een vernieuwde versie van de normale Poisonous spider en Springwind. De effecten zijn (ieder z'n mening) minder geworden. Minder grote boeketten en bij 1 van de 2, zijn de spinners eruit gehaald.
Deze blokken bestaan al een redelijke tijd, dus het is niet iets wat recent is aangepast.

Yoshimitsu

Registered User
Ze geven geen bruut geweld meer zoals ze geven op die bekende filmpjes van Flamingo.

Inderdaad... Ik had vorig jaar de new spring wind gekocht na aanleiding van het filmpje van Flamingo, want dat zag er gewoon zeer vet uit... maar die van mij ging ten eerste veels te snel (20sec) en 't waren volgens mij ook kleinere boeketten (minder harde burstknal).
Hier nog maar een plaatje van het blok:
150sNewSpringWind.JPG

Bovenaan