Nog maar 100 dagen

Pyroboy

Registered User
Schiet al aardig op, sochtends al heel vroeg met mijn zoon naar Valk toe om de doosjes en wat klein spul op te halen, wellicht rij ik daarna nog even door naar almelo om nog twee super cakes te halen die helaas bij weining verkooppunten te krijgen zijn,

Liberte

Registered User
Schiet al aardig op, sochtends al heel vroeg met mijn zoon naar Valk toe om de doosjes en wat klein spul op te halen, wellicht rij ik daarna nog even door naar almelo om nog twee super cakes te halen die helaas bij weining verkooppunten te krijgen zijn,

Welke cakes doel je hier op? En welke winkel verkoopt ze?

white thunder

Registered User
Over 4 uurtjes richting Duitsland:hehe!:,naar een Lagerverkauf die om 00.05 begint,heb dr egt zinin.En daarna richting Eitorf,voor de fabriekverkoop,en dan weer via allerlei winkels, en supermarkten, rondom kolnn en dusseldorf terug.En dan op het gemakkie ,moe en voldaan, en aardig wat centjes lichter terug to hause:lub:.Iedereen een hele fijne 1ste shopdag toegewenst,en succes, en fun.En met de laatste voorbereidingen, voor eindelijk na een jaar, weer de grote KNALdag!!!En hou het veilig!

RickGAE

Registered User
wat is nog niet aan gepast
de tijden neem ik aan van 18.00
nou hoor het over al op het nieuws
echt *********
maar dan gaan we om 18.00 goed los een soort 0.00 effect

Was op het moment van posten nog niet officieel 18:00.
Inmiddels is de wet helaas wel aangepast.
Ik heb al wel van enkele gemeentes gehoord dat ze het om 10:00 gewoon toestaan.

grunnn

Registered User
Was op het moment van posten nog niet officieel 18:00.
Inmiddels is de wet helaas wel aangepast.
Ik heb al wel van enkele gemeentes gehoord dat ze het om 10:00 gewoon toestaan.

ja klopt
er word niet meer blauw op gezet of zo
maar ja mochten ze je zien en ome agent heeft een slechte nacht gehad ben je de lul denk ik
hier word al goed gestookt
door jongeren
aan ge zien de lidl aldi en Hornbach grond bloemen fontijntjes flits paaltjes en kleine knal ritsen verkoopt
wat het hele jaar mag af gestoken worden
het blijft leuk om te zien die jongens in groepjes en maar stoken

Bovenaan