Nog maar 100 dagen

genius

Registered User
ik leef momenteel totaal niet naar het grote moment toe .
simpel gezegd is er gewoon te warm voor .
nog geen spoor van kruit koorts bij mij .

Vanmorgen fietste ik ( dan wel niet in een T-shirtje) met een graad of 10 door een mistig landschap richting mijn werk. Dit wekte al aardig sfeer op. Lekker dromen over de laatste dagen op de fiets. Heerlijk!

paulus01

Registered User
Vanmorgen fietste ik ( dan wel niet in een T-shirtje) met een graad of 10 door een mistig landschap richting mijn werk. Dit wekte al aardig sfeer op. Lekker dromen over de laatste dagen op de fiets. Heerlijk!

Lekker he :)
Nog iets kouder en wat eerder donker en dan gaat het ineens heel snel.
Al moet ik eerlijk zeggen , dat het afgelopen oudjaar maar een paar weken geleden lijkt ;)

ief

Registered User
Ik ben alweer een tijdje bezig met oud en nieuw 2013-2014.
Begin Augustus heb ik een akkoord gekregen om een zaal te kunnen huren hier in Roosendaal, ik organiseer dit jaar voor het eerst een feest met oud en nieuw.
Na jaren oud en nieuw thuis te hebben gevierd met mijn vrienden ben ik de rotzooi thuis meer dan beu.
Twee dagen bezig met alles opbouwen en weer een dag kwijt aan alle rotzooi opruimen.
Dit jaar dus een mooi feest met dj's en lazershow en een filmzaal voor de kids, in totaalverwacht ik een mannetje of 150.
Er moet zoveel geregeld worden dat ik hier al aardig wat tijd in heb zitten, maar dat doe ik met liefde en plezier.
Je moet met zoveel dingen rekening houden. Wat voor en hoeveel eten en drank moet ik kopen, wat voor geluidsinstallatie moet ik huren, de versiering van de zaal enz enz.
Verder zit ik weer elke dag op FPM de laatste produkten te bekijken en ben ik bezig met een mooie show te maken.
Duur van de potten opschrijven, lengte van het lont uitrekenen en bijhouden hoeveel ik in mijn hoofd alweer heb uitgegeven.
Oud en nieuw zit dus al elke dag in mijn hoofd.

GMP82

Zilveren Member
Verder zit ik weer elke dag op FPM de laatste produkten te bekijken en ben ik bezig met een mooie show te maken.
Duur van de potten opschrijven, lengte van het lont uitrekenen en bijhouden hoeveel ik in mijn hoofd alweer heb uitgegeven.
Oud en nieuw zit dus al elke dag in mijn hoofd.

Leuk dat je dit doet (voor/met vrienden en familie?)

Benieuwd naar je show-ideeen. Keep us posted :) En hopelijk zijn er gasten met foto en filmcamera aanwezig ;-)

Galaxis

Registered User
@ief , als je met zo een grote groep bent kan ik mij dat wel voorstellen ja :) . Ik vier jaar oudjaar eigenlijk altijd thuis met wat goede vrienden , de rotzooi van een mannetje of 12 valt altijd wel mee. Als je nog een geluidsinstallatie nodig heb kan je mij wel even een PM sturen ;)

myrmidon

Registered User
dat wil zeggen, nu dus nog 47, Ach jongens, zodra het december is, en de eerste folders vallen weer op de mat, en het wordt weer mega druk hier op FPM, dan gaat het weer sneller :)

Bovenaan