Nog maar 100 dagen

pyroknallie

Registered User
echt een super gave film ,ik ben er eigenlijk het hele jaar al mee bezig ,ik denk niet anders en wat de appelbeignets betreft geef ik je groot gelijk .ik zit zelf ook al aan appelflappen en oliebollen en ik heb er zeker zin in de mooiste dag van het jaar!!!

Gertjanberg

Registered User
Heerlijke beelden Stefan zelf hou ik het alleen nog maar bij de warme chocomel haha maar de pepernoten zullen binnenkort wel komen...;

Laatst bewerkt:

white thunder

Registered User
Thanks voor je onwijs toffe reactie !
Graag gedaan ! :) Maar vergeet al onze andere filmers niet ! Als je kijkt met wat voor films die soms thuis komen, moet ik nog aardig wat leren :)

Graag gedaan!!En de andere filmers vergeet ik zeker niet:hehe!:,want ook die heb ik echt al is bedankt!Want juist door deze mensen blijven we wel up to date,en ze brengen de sfeer lekker dichtbij zo:lub:

Laatst bewerkt:

white thunder

Registered User
Jaja het komt steeds dichterbij:hehe!:,en als je dan zulke filmpjes krijgt voorgeschoteld,was het maar al zover!!Heerlijke beelden om zo op het gemakkie wakker mee te worden:happy:.Ik heb dr weer van genoten,en daarvoor bedankt!

stefantvs

Administrator
Medewerker
tijd gaat hard jongens !!!

gisteren alvast begonnen !

9078_388586487884265_1777014092_n.jpg

Daphnee88

Registered User
Krijg er nu toch wel heel veel zin in! Helemaal nu het al zo snel donker is! En hoor best vaak knallen in de buurt. Kan niet wachten!

Booomy

Registered User
pff nog maar 49 dagen idd :). Ben vorige week terug komen van een prachtige vakantie in Brazilie. Normaal ga ik nooit zo laat maar nu moet ik er erg aan wennen dat het over 49 dagen al weer de dag van het jaar is. Zo'n jaar vliegt voorbij. Zal kijken of ik vandaag of anders deze week me lijst hier op het forum kan zetten.

Fearwind

Registered User
Gaat ontzettend hard dit jaar weer, lijkt ieder jaar weer sneller te gaan. Hopelijk word de oudejaarsbeleving in slowmotion zodat we die dag extra lang kunnen genieten.. :)

Bovenaan