Nog maar 100 dagen

stefantvs

Administrator
Medewerker
Vanaf vandaag is het nog maar 100 dagen, voordat die ene dag aanbreekt :hehe!:
Daarvoor een klein filmpie gemaakt.

Daar naast vraag ik me af , hoe leven jullie naar oud en nieuw toe ?

Ik begin al aardig het gevoel weer te pakken te krijgen !
Rond 9 uur sàvonds is het al lekker donker, het begint ook weer steeds kouder te worden. Mijn eerste appelbeignets zijn al naar binnen gewerkt i.c.m een lekker bak warme chocomel , en ik kreeg net een foto doorgestuurd met kerst ballen die al in de winkels te vinden zijn , kortom ik heb er zin in !!!!!

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Gave film Stefan. Met dit soort films/topics begin ik in de stemming te geraken.!!
100 dagen weg nog, lijkt minder als je zegt nog 3 maanden.
Eerste appelbeignets al naar binnen? Geef me het adres alsjeblieft.

Ja we kijken allemaal uit dat we onze kunsten als amateur pyrotecnicus mogen vertonen
Met dit jaar wel heel speciaal vuurwerk!!

stefantvs

Administrator
Medewerker
YEAH! Gave film man! Alles zelf gefilmd? Ik zelf ben altijd in de stemming voor oud en nieuw!

Jup alle beelden zijn van mezelf maar jah dat mag wel met 37 de shows op de teller dit jaar en de drukste maanden moeten nog komen :p
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de meeste shows aan andere mede te danken heb anders was ik er nooit gekomen qua vervoer.

Torr,Tony,Ricow,Karel,Knoerdoztm,Redbaron en me ex vriendin :sad: , mensen allemaal onwijs bedankt !

En natuurlijk ook katan vuurwerk ! omdat ik hun een aantal keer heb mogen helpen bij shows ! anders had ik niet zulke toffe beelden :)

white thunder

Registered User
ik vind het ook altijd super om je filmpjes te bekijken stefanvs :smiling:,die altijd scherp dr opstaan en goed te bekijken zijn.En je weet altijd goed de sfeer in beeld te brengen,hopelijk kunnen we nog lang van jouw enthousiasme en inzet blijven genieten:happy:.En wil je bij deze ook even bedanken voor al je tijd en materiaal die je beschikbaar steld,dankjewel!!!En daarbij ben ik zeker al in de stemming:hehe!:

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Leuke filmpjes :)

Ja het begint weer te komen hier... blijkt ook wel aan mijn wat regelmatigere bezoek hier.
Ik denk wel dat ik het dit jaar wat anders aan ga pakken. Ik overweeg meer met kartonhoeveelheden te doen (wel of niet gedeeld) wat betekent dat de diversiteit tegen zal vallen, maar de intensiteit groter zal zijn. Daarnaast wil ik wat meer demo's gaan bezoeken, zodat ik de nieuwkomers wel kan zien, zonder ze zelf aan te schaffen.

De "drang" om wat creatiefs te doen met kleinkaliber vuurwerk blijft echter aanwezig, dus -afhankelijk van waar ik het ga vieren- zal er dit jaar vermoedelijk een 2.0 versie komen van m'n hangende tollen en fonteinenwaterval.. en mn romeinse kaarsenproject is al jaren een terugkerend iets. :) Voor de komende jaren belooft de versoepelde cat.1 vuurwerkregeleing veel goeds :) Geeft in ieder geval een hoop tijd. (iets wat er dit jaar ook meer is ivm verkoop vanaf de 28e dec.)

Booomy

Registered User
Heerlijk filmpjes zeg. Moet zeggen dat ik pas sinds deze week de kriebels een beetje begin te krijgen. Vele nieuwe product filmpjes. Lijstje maken. En idd sneller donker worden en in de ochtend soms wat kouder. We gaan de mooie kant van het jaar weer op :)

stefantvs

Administrator
Medewerker
ik vind het ook altijd super om je filmpjes te bekijken stefanvs :smiling:,die altijd scherp dr opstaan en goed te bekijken zijn.En je weet altijd goed de sfeer in beeld te brengen,hopelijk kunnen we nog lang van jouw enthousiasme en inzet blijven genieten:happy:.En wil je bij deze ook even bedanken voor al je tijd en materiaal die je beschikbaar steld,dankjewel!!!En daarbij ben ik zeker al in de stemming:hehe!:

Thanks voor je onwijs toffe reactie !
Graag gedaan ! :) Maar vergeet al onze andere filmers niet ! Als je kijkt met wat voor films die soms thuis komen, moet ik nog aardig wat leren :)

ThunderBall

Registered User
1ste film echt prachtig, die shels met dubbele effecten echt heerlijk:lub:, het 2de filmpje wakkert het gevoel van zelf afsteken weer meer aan, vanaf dat ik iederjaar weer op het forum ben (ergens in sept) begint het voor mij weer te leven en steeds meer te kriebelen, filmpjes checken is daar een vast onderdeel bij, ik ben ook gek op de voorpret.:hehe!:

edje30

Registered User
Errug lekker Stefan, Ik heb de eer gehad om met jou samen in Alphen aan den Rijn de show op te bouwen en als ik dan zie met welke passie jij bezig bent dan kan ik alleen maar zeggen dat jij op en top vuurwerk Freak bent.
Trouwens ik heb de beelden van Alphen herkend in allebij de filmpjes Geweldig gedaan ga zo door.

Ik ben nu al weer bezig met plannen hoe, wat en waar.
Lijstjes maken filmpjes kijken en strakke budget planning.

Complimenten Stefan.:happy:

britain

Registered User
Dat 2e filmpje is echt super sfeervol man. Tevens ook door de muziek een super sfeer in dat filmpje. Klasse!

Ik liep overigens op mijn werk naar buiten, en ervoer het zelfde als jij; donker buiten, iets kouder...kortom: oud en nieuw gevoel!

joszie

Zilveren Member
toffe filmpjes. De sfeer zit er lekker in.
nog minder dan 100 dagen en dan lekker in IJsland. Kijken hoe het vuurwerk daar is.
wel jammer dat ik dan de nieuwe spullen in NL mis (met de 25gr cakes)

funkie x

Registered User
heerlijke beelden! de sfeer word inderdaad steeds steeds beter mede dankzij zulk soort films en als je buiten loopt je de eerste openhaard lucht ruikt. heerlijk, ik word richting december gewoon met de dag vrolijker! thanks!!

Bovenaan