Nog even en dan mogen we weer!!!

HocusPocus.Pyro

Registered User
Heerlijk herkenbaar allemaal, leuk verhaaltje Toon. Wees voorzichtig allemaal.

Ik reed vanavond nog over de A12 tussen Utrecht en Rotterdam en moest wel erg lachen toen ik ondanks de harde wind en regen toch nog al her en der een boeketje zal verschijnen. Wat een die-hard Freaks. Geweldig.

Ik heb voor m'n zoontje nog wat extra "van die draai dingen" gekocht, omdat mama die juist zo eng vind... :) Ik heb nu zo'n beetje alle gangbare tolletjes gekocht, juist omdat hij dat zo mooi vind. Ook de tip "Twister met Bang" nog op de valreep gekocht.

Mijn vrouw die kan ook niet wachten... tot het voorbij is, wel te verstaan... Iedere keer naar dat rode scherm kijken... Iedere nacht onrustig.... Iedere keer naar dat raam rennen als die "aso's" achter ons weer aan het afsteken zijn. Welke Freaks wonen daar denk ik dan?... ;) Nee hoor mijn vrouw laat me prima mijn ding doen. Ze gunt het me. Een paar dagen geleden zong ze nog "He's a maniac, maniac... " :)

Veel plezier morgen!!

USRRobiwan

Registered User
Hahahaha die Tony! Sinds waneer kun je mijn gedachten lezen?

anyway... moet slapen maar ogen staan wijd open!

Waar zijn mijn inslapers..... waar zijn mijn inslapers.....

mr mr

Registered User
mja nog ff en dan iedereen weer legaal zijn gang gaan
een hoop mensen zijn voor deze dag alleen maar bezig met waar en met wie gaan we oud en nieuw vieren
maar de echte liefhebbers denken bij oud en nieuw maar aan een ding
VUURWERK
hopen dus op een beetje goed weer maar mocht het niet zo zijn,de kick van vooruit kijken,plannen,kopen etc etc is toch ook erg prettig al blijft het afsteken zelf toch de grootste pret .....toch????????????/

henk39

Registered User
Oudjaarsdag, het leek er op of deze dag nooit zou komen, wat duurde dat weer tergens lang, deze keer. De nachten en dagen na de kerst leken wel 48 uur te duren in plaats van 24 uur.

Ik ben op 30 december nog nooit zo vaak naar de wc geweest, en ben nu schoon leeg,vannacht heerlijk liggen woelen in bed, mijn vrouw zei tegen me dat ik nog erger ben dan een klein kind.
Maar ja, wat weet zij er nu van wat ik allemaal moet door staan op dit moment, dat gaat echt niet in je kouwe kleren zitten hoor.

Ze heeft behoorlijk lopen emmeren tegen me, het begon al met het bestellen van het mooie spul, zoveel!!!!!! herhaalde ze tig keer.
Ze vergeet daarbij 1 belangrijk ding, ze is op 1 januari jarig, en wat is er nu mooier dan haar verjaardag uitbundig te vieren.
Ze vraagt mij al iedere keer wat ze voor kado krijgt, ik zeg nog ff wachten je bent geen kleinkind meer, ff geduld (baby)

Maar geduld is een schone zaak, en ja hoor het wachten wordt weer beloont vandaag is het weer zover.

Vandaag eindelijk voor iedereen waar wij eigenlijk met ons allen, al geruime tijd ons hebben op voorbereid,31 december.
Eerst al met het vergaren van info wat de nieuwe 500 grams regeling ons voor moois zou brengen, inmiddels weten we precies wat mooi is, en in vele huizen staan dit soort jongens nog ff te wachten voor we ze uit gaan laten.
jammer dat de meeste knallers niet zoals belooft 156 db zijn, maar ik denk dat de pret er niet minder om is.

Op dit moment is vuurwerk-vuurwerk.

Ik brei er voor een een einde aan, ik bedank jullie allemaal hier op het forum voor de menige uurtjes die ik samen met iedereen hier door mocht brengen in 2006, in 2007 ga ik weer verder.

Rest mij nog iedereen een Goede en vooral VEILIGE Jaarwisseling te wensen.

***Lees alstublieft als je nog tijd hebt, ff onderstaande link nog een keer door.***

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showpost.php?p=99506&postcount=1

Ik ga over een dik uur mijn medicijnen gebruiken voor mijn Kruitstress, het recept is:

Naar behoefte gebruiken, kuur afmaken.

remio

Registered User
jihaaaaa het is bijna zover, had ik maar wel aan die slaaptabletten gedacht.... dankzij de stress loop ik nu met wallen van hier tot tokio hahaha.

maarja lekker boeiend, het is weer eindelijk zover en ik ga stoken vandaag en aankomende nacht tot ik omval(of het op is hehe)

iedereen VEEEL plezier gewenst en doe het veilig(tong) !!!!!!!!!

gr remio

PoundeR

Registered User
Woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nog minder dan een uurtje, iedereen het beste en pas op de handjes zodat we met zijn allen gezond het nieuwe jaar in kunnen gaan.

Een gelukkig nieuwjaar iedereen (yes)

sks1991

Registered User
nog paar minuten en dan wer knallen jongeng (bigg) (bigg) (bigg)

iedereen een hele fijne dag en veel plezier ;)
en een gellukig nieuwjaar iedereen en pas op met je handjes

ifeelfine

Registered User
Tony het lijkt wel proza(c) ook een gezegend (met veel vuurwerk dus) nieuw jaar en leve FPM dan voel ik me tenminste niet meer zo alleen snif, o jee nog 10 minuten

lars

Registered User
hehe naar dagen doeloos rondgekaggelt te hebben is het eindelijk zover. Heel veel plezier vandaag en een goede wisseling.

Ik ga mijn eerste mat maar eens naar buiten gooien.

veel plezier.

lars

Bovenaan