No Name Cakes (uitverkoop)

Status
Niet open voor verdere reacties.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Prachtige actie van Katan, ik geloof best dat het meer dan de moeite waard is. Alleen jammer maar helaas zit het voor mij te ver weg. Als dit ook gold in Zoetermeer had ik het ZO gedaan.

Ja ik lobby al langer voor een KATAN dependence in de Randstad :p
Maar het komt er niet van, vrees ik...

Hier nog 1, zou er 1 in de randstad zitten en dan het liefst in Delft natuurlijk dan had ik er niet over nagedacht en dit pakket aangeschaft.

10 potten voor 100 euro en zo op de foto te zien niet de lulligste ook.

2 slechte 500 grammers en je bent ook 100+ kwijt, nee ik zou het wel weten...dus KATAN kom deze kan maar op!

looneytunie

Registered User
Echt ernstig jammer dat er geen Katan dealer hier in de buurt zit.

Voor een dealer die tenminste een beetje een korting geeft moet ik 20~25 km rijden! Dus katan, begin een winkel in Amersfoort en ik garandeer dat je half Amersfoort de winkel intrekt met het slechte aanbod hier!

Mr_Mascleta

Registered User
Het is toch onbegrijpelijk dat er door sommige mensen zo krampachtig wordt gereageerd op diegene die een kritische noot, al dan niet genuanceerd vermeld wordt afgedaan als zeikerd of negatieveling.
Wat is er mis mee als men zijn vraagtekens neerzet bij deze actie? Wat is er mis mee op je mening wel of niet ongezouten te poneren, en wat is er mis om op elkaar te reageren.
Je mag ten alle tijde vind ik je mening uiten wel of niet of men het er mee eens is. Maar dan meteen weer deze toon zetten door elkaar zo aan te vallen vind ik nergens op lijken.
Als Katan niet voor de volle 100% achter zijn actie kan gaan staan , dan blijft het vaag en ongewis, en ja als iemand zich daar in kan vinden, nou prima toch. Alleen vind ik en ik denk meerdere met mij dat je het niet kan maken en uitsluitsel moet gaan geven wat je precies doet!!!!! En ja als Katan werkelijk de cakes cadeau geeft als op de afbeelding staat vermeld dan hebben ze een hele goede actie op touw gezet. Geven ze mindere en kwalitatief mindere cakes mee dan zijn ze in mijn beleving misleidend en onjuist bezig.

In ieder geval wil ik langs deze weg een ieder fijne kerstdagen toewensen en voor 2010 al het goeds.

dennis1973

Registered User
nou ik hou wel van een gokje dus deze vandaag besteld :-D voor een 10tje per cake
kan t toch haast niet tegenvallen .....

greetz Dennis

hans

Registered User
Ik ziet net te kijken op de sites bij verkooppunt Aalten en Zutphen, staan ze er eerst nog op en nog geen 10 minuten later op beide sites zijn ze verdwenen.

Weer een keuze probleem opgelost

gietjo

Registered User
Ik ga toch sowieso even een bezoekje brengen. nog genoeg leuke aanbiedingen.
Om maar even een voorbeeld te noemen: de "Fantasy" voor maar €9.75 (dit is een omlabeling van de welbekende Rave)

Red Eagle

Registered User
Je kan ze ook allemaal dooverbinden een mooiere finale kun je je denk ik niet wensen.

bovendien koop een gemiddelde 500 grammer al la Super 500 en je betaald ook bijna
100 euro!!

Lijkt mij het proberen waard en denk niet dat Katan zit te wachten op negatieve image
door het eventueel verkopen van rotzooi.!!

superviswouter

Registered User
Ik vind dit weer een super actie van katan. Daarom vertrouw ik erop en heb ik de no name cake's 2 x besteld. Ik wacht het af en ik zal alles filmen. Ik woon ook in zuid holland en elk jaar maak ik er toch weer een reis voor om dit goedkope vuurwerk te krijgen. Stel dat het niks is??? pech gehad en volgend jaar beter.

(ps. ik heb ook alle no name pijlen pakketen besteld)

ciao

zyzak

Registered User
nou als ze volgend jaar weer aankomen met zon pracht acktie overweeg ik toch om daar even voor te rijden :D

en katan begin ook eens een winkel in zuid nederland :D

jejestilo074

Registered User
Zal ik dan maar eens een keer de positivo uit gaan hangen.
Vind dit echt een geweldige stunt hoor. 10 cakes voor een tientje, kan je je echt geen buil aan vallen. Ik zie cakes op de foto staan, die verleden jaar nog voor 65 E in de winkels stonden. Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben, maar als ik daar in de buurt zou wonen dan wist ik het wel.

Lijkt me sterk dat je 500 grammers voor een 10tje p.s. krijgt. Die waaiers bijvoorbeeld zijn gewoon 10mm-15mm-20mm tubes, dus het zouden best alleen tails/mines/kometen kunnen zijn. Zowiezo raar om die grotere cakes nou direct met 65 euro kostende 500 grammers elders te gaan vergelijken :notrust:

Tony

Administrator
Medewerker
De pakketten zijn ontiechelijk hard gegaan en daarom van de shop afgehaald. Zaten al aan ruim 80 pakketten in 2 dagen!

Als er straks in de losse winkelverkoop nog voldoende pallets staan hoe gaat dat dan in zijn werk met het verkopen ervan. Moet je gewoon zeggen. 'ik hoorde dat jullie een partij cakes verkopen zonder label... wil er graag een aantal kopen?... of kun je ook je ook nog specifiek vragen welke cake je wilt? Want ik neem niet aan dat er een dummy collectie uitgestald staat. Een poster misschien waarop je ze kunt aanwijzen? Zelf die foto uitprinten en meenemen?

mvg

Volgens mij zijn ze al op.

En wat betreft de 500grammers. Waarom zou dit niet kunnen. Heel veel mensen beseffen nog steeds niet dat een 500grammer vanuit China maar een paar euro kost.

Mr_Mascleta

Registered User
Volgens mij zijn ze al op.

En wat betreft de 500grammers. Waarom zou dit niet kunnen. Heel veel mensen beseffen nog steeds niet dat een 500grammer vanuit China maar een paar euro kost.

We zijn het niet altijd eens met elkaar, maar op dit punt zien wj het dus vanuit hetzelfde perspectief.:eek:h:
En daarom blijf ik vinden dat je het niet kan maken om een cake voor een prijs van 90eu te verkopen wat het effect ook moge zijn. Wat aan deze cake zit qua tijd nagenoeg geen verschil daar de handelingen hetzelfde zijn als bijv een Extreme Salute.

Tony

Administrator
Medewerker
We zijn het niet altijd eens met elkaar, maar op dit punt zien wj het dus vanuit hetzelfde perspectief.:eek:h:
En daarom blijf ik vinden dat je het niet kan maken om een cake voor een prijs van 90eu te verkopen wat het effect ook moge zijn. Wat aan deze cake zit qua tijd nagenoeg geen verschil daar de handelingen hetzelfde zijn als bijv een Extreme Salute.

We hoeven het ook niet altijd met elkaar eens te zijn. Anders lijken we straks op zo een verliefd stel :nuts:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan