No Mercy

mrfire

Registered User
Heb deze afgelopen week gezien, knallen doen inderdaad niet onder voor de Silver salute, vind de Silver salute wel leuker omdat die in salvo's schiet, de No Mercy schot voor schot.

Maar deze ga ik zeker nog even bijhalen, toppertje.

Ok ik weet weer genoeg tenminste als ik jou moet geloven... de no mercy word vergeleken kwa knal met de shocks terwijl de binkie,s van marijn echt een stuk harder gaan... Met andere woorden de binkie gaat ook harder dan de silver salute??

Gigabyte

Registered User
Heb deze gekregen ipv de Silver Salute en was er zeer tevreden over.
De pot ramde lekker door en de knallen waren gewoonweg goed te noemen.
Heb een straatfilmpje gemaakt van twee stuks tegelijk.
De kwaliteit van het filmpje is niet zo goed, maar het geeft een aardige impressie hoe ze tekeer gaan;

KruitFreak

Registered User
De nieuwe No Mercy is volgens het recept van de Silver Salute. Eigenlijk tweemaal Silver Salute maar dan iets anders opgebouwd.

Tony

Administrator
Medewerker
Hoe kun je het verschil zien aan de cake zelf welke de nieuwe of de oude is?

Volgens mij zijn er op dit moment alleen maar nieuwe. Een aantal winkels zal helaas de oude versie nog in de bunker hebben staan maar om daar echt achter te komen, is bijna onmogelijk.

brian the freak

Registered User
Volgens mij zijn er op dit moment alleen maar nieuwe. Een aantal winkels zal helaas de oude versie nog in de bunker hebben staan maar om daar echt achter te komen, is bijna onmogelijk.

Dat kun je toch zo zien. Nl vuurwerk heeft toch een aantal jaartallen op het vuurwerk staan? Als daar 09 staat dan weet je dat je een cake van vorigjaar hebt.

Chrissie81

Registered User
Erg lekker potje ja de 2010 versie, had er 2 tegelijk met 2 fluitbakken, de mensen namen spontaan maar wat meer afstand..

muizelaar

Registered User
Nou, heb toch nog een 09 versie gekregen....
Misschien maar bij een andere winkel kijken naar de nieuwe versie, is toch mooier met een combinatie met goud..

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik had ook de oude versie van de No mercy.
Wel grappig als je op titanium wolkjes zit te wachten en je ziet een soort van palm effecten.
De knallen die er van af kwamen waren toch goed.
Ik vermoed dat ze bij Wolff nog een aantal pallets/kartonnen hadden gevonden van van vroegere versie.
En aangezien die geen CE keuring hebben....
Weg is weg laat ik het zo zeggen.

muizelaar

Registered User
Hier een oude uit 2009 en een nieuwe uit 2010. De oude was prima, leuk potje. Maar de nieuwe......
wat een geweld! Geweldige klappen vanaf het begin, net als de silver salute van vorig jaar. En hij ging maar door, de salvo's aan het einde deden de broekspijpen flapperen, heerlijK!

Bovenaan