No Mercy

Pyroboy

Registered User
Re: No Mercy (Nieuw!!!)

Hmm heb het filmpje nog maar is goed bekeken en geluisterd en misschien is het toch niet zo onaardig als ik in eerste instantie dacht. Het lijkt mij zelfs leuk als je er een stuk of 4 tegelijk doet... de prijs vindt ik wel hoog, hoewel 72 thunderkings kosten ook 48 euro, maar daar heb je meer plezier van (uitpakken, neerzetten, aansteken, volgende etc)

Ik heb hem voor € 25,00 besteld, dat is een mooie prijs voor een knalpot, je moet het inderdaad gewoon ervaren, een film kan een beetje misleidend zijn!

USRRobiwan

Registered User

Rustig Tony, ik weet dat het niet lang meer duurt, dus die 2 weekjes kruitstress kun je vast nog wel tegenhouden tot de 31ste :D

Hij bedoeld dus dat hij hem gaat ervaren als hij de pot in huis heeft. En dat hij dan maar niet uitgaat van de film.

Pyroboy

Registered User

Rustig Tony, ik weet dat het niet lang meer duurt, dus die 2 weekjes kruitstress kun je vast nog wel tegenhouden tot de 31ste :D

Hij bedoeld dus dat hij hem gaat ervaren als hij de pot in huis heeft. En dat hij dan maar niet uitgaat van de film.

Hahaha, ja dat bedoel ik.... het schijnt het beste knalblok van nederland te zijn, dus heb ik hem besteld.. maar heb het helaas niet live gezien!!:suspicious:

USRRobiwan

Registered User

Ik ben ook heel benieuwd naar de BunkerBlaster (90s waaier met silvertail up to salute) van Zena, ik heb deze niet in de demo van Haarlem gezien en ook niet in de filmpjes van de andere demos die geschoten zijn. Hopelijk in de demo van 17 december

Misschien een crossposting maar als liefhebber van knalblokjes liever te veel dan te weinig info.

Kobajo

FPM Filmer

Ik ben ook heel benieuwd naar de BunkerBlaster (90s waaier met silvertail up to salute) van Zena, ik heb deze niet in de demo van Haarlem gezien en ook niet in de filmpjes van de andere demos die geschoten zijn. Hopelijk in de demo van 17 december

Misschien een crossposting maar als liefhebber van knalblokjes liever te veel dan te weinig info.

Daar heeft Tony het volgende over geschreven in de thread "Thunderking"

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/138097-post12.html

Tony

Administrator
Medewerker

Hahaha, ja dat bedoel ik.... het schijnt het beste knalblok van nederland te zijn, dus heb ik hem besteld.. maar heb het helaas niet live gezien!!:suspicious:

Hmmm meningen kunnen verschillen maar ik denk dat het NIET de beste knalblok van Nederland is. Ook de Battle of New Orleans van Wolff vond ik minder dan de rest van de knalpotten. Ik denk echt op dit moment dat de Thunderking het beste is en dat de bunker blaster die binnenkort komt die plaats gaat overnemen. Maar goed, als je geen keus hebt (IVM geen verkoop in de buurt) dan is de battle of new orleans of No Mercy zeker niet verkeerd. Ik zal hem toch ook zelf nog proberen! Wil het gewoon zeker weten.

Pyroboy

Registered User

Hmmm meningen kunnen verschillen maar ik denk dat het NIET de beste knalblok van Nederland is. Ook de Battle of New Orleans van Wolff vond ik minder dan de rest van de knalpotten. Ik denk echt op dit moment dat de Thunderking het beste is en dat de bunker blaster die binnenkort komt die plaats gaat overnemen. Maar goed, als je geen keus hebt (IVM geen verkoop in de buurt) dan is de battle of new orleans of No Mercy zeker niet verkeerd. Ik zal hem toch ook zelf nog proberen! Wil het gewoon zeker weten.

Thunderking is toch de illegale knalpot, no mercy is volgens anderen het beste legale knalblok.

richmx3

Registered User

Thunderking is toch de illegale knalpot, no mercy is volgens anderen het beste legale knalblok.

de illegale versie heet volgens mij thundering king.
er is dit jaar een nieuw potje van zena op de markt gekomen genaamd thunder king, voldoet aan nederlandse eisen en is daarmee dus legaal :blink1:
kan je hier op het forum ook filmpjes / reactie's over lezen

lontje

Registered User

Waar heb jij hem LIVE gezien dan ?

Pyroboy dit is een goede aankoop. Ik heb hem op 14-12-2007 bij een demo gezien bij Den Bleker in Ter Aar en vond het toch wel een gigant. Zware knallen en een goed tempo. Succes !!:cheesy::cheesy:

Tony

Administrator
Medewerker

Nou mensen,
ik moet mijn woorden terug trekken. Joost van Vuurwerk.pagina.nl had hem wel gekocht en smiddags afgestoken en ik moet zeggen dat ik echt versteld stond. Wat een topper is dit zeg. Hij begint rustig en schiet steeds meer knallers de lucht in. Helaas heeft Wolff hem niet op de demo geschoten want dan had deze cake denk ik veel beter verkocht geweest. Volgend jaar heb ik deze er zeker bij..

Dit was mijn misser kwa consumenten vuurwerk 2007!

Pyroboy

Registered User

Ik had deze ook, en heb er absoluut geen spijt van gehad, wat een mooie nederalndse kanlcake is dit, lekker tempo, oplopend met knallen !!!! top ding, volgend jaar weer!

Tony

Administrator
Medewerker

Nou mensen,
ik moet mijn woorden terug trekken. Joost van Vuurwerk.pagina.nl had hem wel gekocht en smiddags afgestoken en ik moet zeggen dat ik echt versteld stond. Wat een topper is dit zeg. Hij begint rustig en schiet steeds meer knallers de lucht in. Helaas heeft Wolff hem niet op de demo geschoten want dan had deze cake denk ik veel beter verkocht geweest. Volgend jaar heb ik deze er zeker bij..

Dit was mijn misser kwa consumenten vuurwerk 2007!

Hierbij het filmpje van afgelopen oud en nieuw!
Een toppertje is het!

No Merco - Oud en Nieuw 2007/2008
File: wmv
Size: 3.2Mb

Son-T

Registered User
Is inderdaad een toppertje ! Zelfs met een finale .
Heb hem mogen aanschouwen en was ook verbaast .
Dit jaar ook in mijn collectie.

Moontan

Moderator
Medewerker
Eindelijk een goed filmpje van de No Mercy.
En of het een toppertje is. Knalt lekker door en de finale maakt hem mooi af.
Aanrader.

R

Ronny Vos

Guest
Wij hebben deze ook in onze collectie,wij laten deze veranderen.

Nu is er een effect met een rood en groene balletje,deze worden vervangen door zilver/wit,om zo meer het effect van de knal te laten zien,en dat het zo meer lijkt op een ........

Bovenaan