Nlvuurwerk voorlopige lijst 2016

nlvuurwerk

Registered User
Beste, hierbij deel ik graag mijn voorlopige lijst.
Deels besteld. Deels verlanglijst
Graag hoor ik op of aanmerkingen. En suggesties zijn altijd welkom.
Budget is nog groot en álle collecties kan ik krijgen in mijn omgeving. Ook een stuk rijden is niet erg. *****
Groetjes,
Nlvuurwerk.

Ps. Ik koop graag zoveel mogelijk losse producten, kartonnen alleen bij flinke kortingen.

Laatst bewerkt:

Baron van lunt zu sas

Registered User
Het is al een flinke lijst zeg, ik zie dat Haokan je hofleverancier is en dat je vooral van alles 1 hebt.
Raging Courage lijkt mij mooier per twee. Verder zie ik geen fonteinen of pijlen in je lijst komen die nog wel?

nlvuurwerk

Registered User
Ik heb inderdaad in de vroege verkoop bij haokan besteld, en ook veel tribal producten met de combi deals.
Of en wat voor projecten ik maak kijk ik meestal pas als ik het de 29ste in huis heb, maar over de raging courage heb je misschien wel gelijk per twee. Of 2 na elkaar schieten.
Fonteinen en pijlen komen nog wel, alleen waren op het moment dat ik bestelde de producten die ik de moeite vind/vond niet meer voorradig. Bij pijlen en fonteinen ga ik voor kwaliteit.
Deze komen in november erbij, misschien bij andere winkels.

Moontan

Moderator
Medewerker
Al een behoorlijke lijst wat je hebt besteld. En slim ingekocht met veel kortingen bij Haokan, scheelt je veel geld.
Komt er nu nog veel bij dit jaar? ga je nog meer bestellen?
De Xtreme elements ken ik niet zo goed, heb je die al eerder gehad?

nlvuurwerk

Registered User
Door deze kortingen kan ik inderdaad een hoop meer producten bestellen voor mijn budget.
Of ik nog veel meer ga bestellen weet ik niet, het budget is er, maar dit ligt puur aan de nieuwe producten en kortingen van winkels.
In principe is dit 30% van de uiteindelijke lijst, maar dat zie ik rond november wel weer.
Ook pak ik misschien de kortingsacties in olen of maaseik nog mee.
De xtreme elements heb ik nog nooit gehad, aan de hand van onderstaand filmpje leek hij mij voor de kortingsprijs iniedergeval de moeite om te proberen.
Op de vaste toppers na probeer ik elk jaar om weer andere produ ten te bestellen dan het jaar daarvoor.
[video]https://m.youtube.com/watch?v=VOQA0aCtZKU[/video]

nlvuurwerk

Registered User
Aangepast, nu niet alles besteld maar ook gewenste producten toegevoegd.

Paar producten niet kunnen vinden in de database.

Laatst bewerkt:
Bovenaan