NL Consumenten vuurwerk met lichtkogels

Cameo

Registered User
Hee, die swingende Nico van Marijn vind ik echt leuk voor het geld. Prima te combineren met bijvoorbeeld de nodige fluitcakes. Ik ben mijn lijstje alweer aan het bijstellen :)

Mijn "alltime favourite" tailcake is nog steeds de Storm Center van Original. Hieronder zie je 'm gecombineerd met een fluitbakje. O ja, de knallen die je af en toe hoort zijn van een napruttelende Thundering Heaven cakeserie.

Ik weet trouwens niet zeker of deze cake ook in het Nederlandse assortiment is opgenomen. (zou wel moeten)

Cameo

KoenL

Registered User
Ik heb eindelijk gevonden wat ik echt zocht!

De 'Dutch Champion" van BKV, tenminste zo staat dat op Youtube. Alleen volgens de film (en prijs) op FPM denk ik toch die productnaam niet klopt.

Dit is wel wat ik wil zeg, prachtig:laugh:

Richardus

Registered User
Duur staartbakkie, zie 'm onder Traditionals bij Karweihuis staan voor €30, in de Vuurwerkwinkel van de Kruiterij staat ie niet meer te koop.

jetztgehtslos

Registered
Dit is de DC van enkele jaren terug in ieder geval. Ik weet dat deze in 2001 tm 2006 zo was. Hoe het erna is gegaan weet ik echter niet. Nu heeft deze boeketten als het goed is.

Toxic rain van Hardix heeft ook alleen lichtkogels geloof ik.

KoenL

Registered User
Absoluut een mooie Maartenvincent! Prijs is ook wel redelijk, maar of ik ervoor ga rijden. Ik denk er over na.

bridge

Bronzen Member
the wall of China v Zena is echt super. Een van de meest professionele cakes op de markt vind ik. Velen kunnen deze cake minder waarderen omdat hij niet opengaat met een burst. als je idd alleen wil knallen dan moet je deze niet kopen. Maar voor de mensen die echt kunnen genieten van sier, is dit de top.

de blinking delights kwam ik nog wel tegen , voor 12,50 euro ex evt korting. ik heb efr zekerheidshalve een bewaard. Prachtige pot eigenlijk. werd destijds niet gewaardeerd, maar thans behoorlijk wat reacties opvallend genoeg toen dit ding ging schieten.

Bovenaan