Het bedrijf hoeft niks met vuurwerk te maken te hebben.Tommie zei:zal wel een hele domme vraag zijn, maar ik ben niet zo bekend met kvk, kan je het ook meekrijgen als dat bedrijf waarvan je de papieren meeneemt geen donder met vuurwerk te maken heeft? dat zou wel lomp zijn want dan kan je er best wel makkelijk aan komen.
bvd, Tom
gigavlinder zei:zijn de nitraat thunders weer op voorraad ?
en als ze niet op voorraad zijn wanneer komen ze dan binnen?
SReFLEctioN zei:Nu niet meer. ff serieus en weet niet of dit nog wat toevoegt, maar heb er gister ff 1 getest en ze knallen heerlijk. Vin het fijn dat ze ze terug hebben gekregen in hun assortiment.
dit wordt meer veroorzaakt door het magnesium wat erin zitEcht ze knallen SUPER. Zeer lekkere dreun. Het kruit is ook zeer goed. aangezien het hofje waar ik hem afstak min of meer werd verlicht door de flits! Dit zegt echt wel wat hoor...
myrmidon zei:de eerste nitraten waren nog altijd de beste (Die roze met die witte bloemetjes erop als ik me niet vergis) Nu ist over het algemeen allemaal nep
(die in een pak van 20 zitte met 5 verschillende kleuren crepe papier zijn ook nog wel goed)
dit wordt meer veroorzaakt door het magnesium wat erin zitSteek maar is een bermuda van Black boy aan je hebt ook een felle flits
myrmidon zei:de eerste nitraten waren nog altijd de beste (Die roze met die witte bloemetjes erop als ik me niet vergis) Nu ist over het algemeen allemaal nep
(die in een pak van 20 zitte met 5 verschillende kleuren crepe papier zijn ook nog wel goed)