Nitraat Thunders ( Alpeco )

JOhandebom

Registered User
dsc064530kz.jpg

ze zijn er nog heleboel :D

SReFLEctioN

Registered User
Nu niet meer ;). ff serieus en weet niet of dit nog wat toevoegt, maar heb er gister ff 1 getest en ze knallen heerlijk. Vin het fijn dat ze ze terug hebben gekregen in hun assortiment.

Tommie

Registered User
zal wel een hele domme vraag zijn, maar ik ben niet zo bekend met kvk, kan je het ook meekrijgen als dat bedrijf waarvan je de papieren meeneemt geen donder met vuurwerk te maken heeft? dat zou wel lomp zijn want dan kan je er best wel makkelijk aan komen.

bvd, Tom

Schuim

Moderator
Medewerker
Klopt bijna.

Dat bedrijf moet wel (als het niet jouwnbedrijf is) ff op een blaadje zetten met bderijfsnaam, naam baas, plaats, initailen, handtekening enz. dat het toe staat dat jij (voledige naam, plaats, enz.) op die en die datum vuurwerk haald bij Apleco.

zink901

Registered User
Tommie zei:
zal wel een hele domme vraag zijn, maar ik ben niet zo bekend met kvk, kan je het ook meekrijgen als dat bedrijf waarvan je de papieren meeneemt geen donder met vuurwerk te maken heeft? dat zou wel lomp zijn want dan kan je er best wel makkelijk aan komen.

bvd, Tom
Het bedrijf hoeft niks met vuurwerk te maken te hebben.

Mokum-pyro

Registered User
SReFLEctioN zei:
Nu niet meer ;). ff serieus en weet niet of dit nog wat toevoegt, maar heb er gister ff 1 getest en ze knallen heerlijk. Vin het fijn dat ze ze terug hebben gekregen in hun assortiment.

Echt ze knallen SUPER. Zeer lekkere dreun. Het kruit is ook zeer goed. aangezien het hofje waar ik hem afstak min of meer werd verlicht door de flits! Dit zegt echt wel wat hoor...

groetjes

myrmidon

Registered User
de eerste nitraten waren nog altijd de beste (Die roze met die witte bloemetjes erop als ik me niet vergis) Nu ist over het algemeen allemaal nep
(die in een pak van 20 zitte met 5 verschillende kleuren crepe papier zijn ook nog wel goed)

Echt ze knallen SUPER. Zeer lekkere dreun. Het kruit is ook zeer goed. aangezien het hofje waar ik hem afstak min of meer werd verlicht door de flits! Dit zegt echt wel wat hoor...
dit wordt meer veroorzaakt door het magnesium wat erin zit :p Steek maar is een bermuda van Black boy aan je hebt ook een felle flits

Laatst bewerkt:
P

poziloc

Guest
myrmidon zei:
de eerste nitraten waren nog altijd de beste (Die roze met die witte bloemetjes erop als ik me niet vergis) Nu ist over het algemeen allemaal nep
(die in een pak van 20 zitte met 5 verschillende kleuren crepe papier zijn ook nog wel goed)

dit wordt meer veroorzaakt door het magnesium wat erin zit :p Steek maar is een bermuda van Black boy aan je hebt ook een felle flits

hmm we gaan even rekenen!
de zogenaamde goede bloemetjes nitraat was alleen in 1995 te verkrijgen
jij bent 18 jaar...we zitten in 2005....dus even terug rekenen....-10 dus....daar komt uit dat je 8 was....lijkt me nou niet echt, dat je die heb afgestoken

Schuim

Moderator
Medewerker
myrmidon zei:

Dit heeft naar mijn denken toch erg weinig te maken met de NT..
Plus dat daarbij dit persoon ze niet kan hebben afgestoken.

En hij het over black boys en black bermuda´s heeft, ook als is dit een stukje bewijsvoering voor het later opvolgende stuk.

Maar hij doelt hierbij wel weer op de nitraten die in 1999/2000 op de markt waren, de roze variant.
En dus niet op de groene, die wel de ECHTE EERSTE nitraten waren..

Beetje onzinnig om um daar op aan te pakken poz,
Maar wel terecht aangezien hij deze zeer waarschijnlijk niet heeft afgestoken.

STAY ON-TOPIC PEOPLE

Laatst bewerkt:

JAP

Registered User
als ik het allemaal goed begrijp, valt de NT nu onder spektakelvuurwerk
en als ze goed zijn gekeurd, onder feestvuurwerk.

even een vraagje, gaan ze dan ook weer bij ZENA en de andere winkels in Baarle NT's verkopen?

Bovenaan