Nismo filmpjes

nismo

Registered User
Jezus man, heb je het hele jaar gespaard of zo.
Ik zie aardig wat blokken en shells voorbij komen.
Er zit geweldig mooi spul tussen. Veel verschillende merken.
Indien je het bij een dealer gehaald hebt zal ie nu wel op de bahama`s zitten van jouw centen.
Mocht je dit in 2007/2008 ook van plan zijn heb ik toch een kleine tip : probeer er een show van te maken. Nu stak je alles na elkaar aan, maar probeer eens te combineren.(ook op diverse hoogtes) Dat oogt voor je publiek veel mooier en het afsteken duurt wat korter. Zie het niet als kritiek want ik benijd je dat je zoveel mooi spul voor jezelf af mocht steken.

Een paar vragen zijn : of je genoeg buizen had. Zo te zien heb je ze herladen of vergis ik me ?
Zoals ik op het filmpje kon zien had je de blokken uit elkaar geplaatst en niet naast elkaar gezet.
Had je een volgorde aangehouden of zomaar willekeurig aangestoken ?

Anyway, respect

Er komt geen 2008 daarom zet ik nu mijn filmpjes op het form.

Laatst bewerkt:

PatjuH

Registered User
jij pakt oud en nieuw goed aan:laugh:
mooi shells heb jij zeg, en natuurlijk het andere vuurwerk ook.

de filmpjes van 1995 1996 1997 zijn nog niet eens zo slechte kwaliteit.
alleen op sommige momenten zie je het effect niet goed maargoed.

je had mooie mortierblokken, had je daar fluitpatronen bij gedaan of hoorde dat zo in dat blok? erg gaaf iig:rolleyes:
en wat heb je voor die 1miljoenklapper betaald? ben eigenlijk wel benieuwd naar de prijs van dat ding, hij had iig flinke eindklap:nuts:

bedankt voor het delen van de films

Laatst bewerkt:

nismo

Registered User
jij pakt oud en nieuw goed aan:laugh:
mooi shells heb jij zeg, en natuurlijk het andere vuurwerk ook.

de filmpjes van 1995 1996 1997 zijn nog niet eens zo slechte kwaliteit.
alleen op sommige momenten zie je het effect niet goed maargoed.

je had mooie mortierblokken, had je daar fluitpatronen bij gedaan of hoorde dat zo in dat blok? erg gaaf iig:rolleyes:
en wat heb je voor die 1miljoenklapper betaald? ben eigenlijk wel benieuwd naar de prijs van dat ding, hij had iig flinke eindklap:nuts:

bedankt voor het delen van de films
De filmpjes warren wel heel slecht maar ik heb maar 12 min erop staan van de 125 min de rest was slecht gefilmd of niet goed meer te zien door de kwaliteit van de band.

Laatst bewerkt:

djara

Registered User
super om te zien die oude glorie...
is die laatste foto van een show ? of was het je eigen show ....???

looneytunie

Registered User
Wat leuk om al die foldertjes weer te zien :bigsmile:
deze pagina herkende ik meteen (was de eerste die ik ooit kreeg van buitenlands vuurwerk :D
Herschaalde_kopie_van_folder_1.jpg

hier vulde me pa ook nog zelf iets in :p toen vroeg ik nog: "kan je niet gewoon 1 gulden invullen dan :love: "

looneytunie

Registered User
Er komt geen 2008 daarom zet ik nu mijn filmpjes op het form,als er een 2008 was gekomen had ik ze nog niet laten zien .
En of ik mortieren genoeg had ?? ik heb er nooit genoeg want ook al kocht ik weer wat mortieren bij, dan had ik ook weet meer shells dus dat haalden niet veel uit 2007 had ik 132x 3 inch en 65 grotere maten en het was nog niet genoeg maar dat maakt niet uit, heb leuk kunnen spellen .
En je twede vraag ik heb wel altijd een schema in mijn kop zitten, maar daar komt nooit niet veel van terecht want als ik het te saai vind in de lucht of het komt niet zo uit als ik het bedoel steek ik het eersten wat in mijn buurt staat erbij aan zodat de lucht toch weer gevuld is.En electries vind ik niets had wel een kist met 108 kanalen maar dat vind ik niet zo leuk , ik wil het voelen reuken en van dicht bij horen :nuts:

Mag ik misschien vragen wat u/jij met de eerste zin bedoeld? Ik neem het of hee; erg dramatisch op, of ik snap het niet :embarrest:

Bovenaan