Nijmegen

joepiedepoepie

Registered User
Lijkt me duidelijk, aan de kant van Lent is het overigens ook gezellig, kroegjes terrasjes en vrolijke mensen. Heb tot nu toe nooit op de boulevard gestaan.

Mind Controller

Registered User
Kom er net vandaan, vond het wel een leuke en mooie show om naar te kijken.

Werd veel goud gebruik, en in het begin zeer veel rain effecten. Ook werden er nog een aantal waterbommen gebruikt die tevens ook zeer mooi waren, en ik vondd de ring effecten ook zeer mooi. De show werd na een pauze van ong. een halve min beeindigd met een lading zeer harde klappen.

grtz MC:cool:

De show is alweer voorbij,

het was hardstikke gezellig waar ik heb gestaan kwam onderanderen: Tony en de halve crew van Freakpyromaniacs ook gezellig tegen en ja natuurlijk we stonden allemaal bij elkaar.

verder kwamen er nog 4 gasten van de vuurwerkbelgie forum er nog bij :)

dieter

Registered User
Net terug in het Hotel.
Leuke show gezien met een aantal leuke beelden.
Persoonlijk vond ik er iets te veel goud in zitten.
En jammer van de finale.
Voor de rest nette show.

Stefanfreak

Registered User
Zeer mooie show gezien. Ten eerst wil ik Frits en anderen van Dream Fireworks prettige kerstdagen wensen!! Geniaal om een kerstnummer te draaien met jawel...in het midden van het ponton een kerstboom met hele leuke sneeuwvlokken:

102_3370.JPG

Ook waren de Girandola's geweldig om te zien. 5 stuks geloof ik, twee traps met een lekkere dikke tail.

Verder is de show mooi geschoten en werden er duidelijk thema's zichtbaar.

102_3356.JPG

102_3365.JPG

102_3400.JPG

102_3387.JPG

Ook leuk, niet één keer, of twee, maar ontelbaar veel waaiers zoals op foto:

102_3397.JPG

Dit was ook een zeer mooi blokje, falling leaves in felle kleuren:

102_3398.JPG

Ook waren de salvo's aan elk eind van de nummers zeer mooi. De finale met een hele berg salutes beviel mij ook zeer zeker, alleen was deze iets aan de late kant. Maar ach...

Kortom een geslaagde show voor mij!!

Meer foto's komen/staan hier: Nijmegen 2007 - Freakpyromaniacs Photo Gallery

Laatst bewerkt:
het viel mij ook erg op dat er behoorlijk veel goud in zat en verder heb 81 foto's gemaakt waarvan er maar 5 stuks beetje goed zijn de rest allemaal mislukt (mja met vaste hand gemaakt volgende keer statiefje gebruike erbij :embarrest: )

verder de film is ook wel mooi geworden :) scherpstelling ging vrij soepel (automatisch) lekker vlot scherp :) ga hem nu op pc zetten en later op de dag bewerk ik het wel en zet online :)

alvast weltruste :bigsmile:

P

poziloc

Guest
Zo ook weer terug uit Nijmegen
Heb een zeer mooie show gezien, waarvan ik de Yellow en metalic bleu peonys erg mooi van kleur vond...zo waren de red blinkers ook erg mooi om te zien...4 a 5 keer blinken en uit.
Persoonlijk vond ook ik , er iets te veel goud inzitten.
Eindelijk ook eens girondola's gezien in Nederland...en deze waren zeer goed!!
Ook werden er thema's afgesloten met finales
Het stuk met de kerstboom met het nummer Let it Snow, waar een zooi blinker blokken werden geschoten was ook zeer leuk.
Zo kwamen er ook mooie tails van Zink voorbij... die komen er toch wel bovenuit, vergeleken met de Chinese.
Persoonlijk vindt ik dat Frits hier zijn beste Show heeft geschoten/neergezet!
Helaas ging de salute finale niet zoals gepland en werd deze met de hand bijgestoken

Laatst bewerkt:

joepiedepoepie

Registered User
Ik vondt de show behoorlijk goed, hoog/laag zat redelijk in verhouding, al hadden ze volgens mij af toe wel erg korte mortieren gebruikt. Die rode blinkers vondt ik erg mooi en die sea blue bommen staan me nog op het ooglid. Verder die golden wall en de waterbommen lekker hoor. Soms kunnen leaves zelfs in cake vorm best aangenaam zijn zolang je er maar iets passends bij schiet. Ja en zoals bijna elke show had deze ook wel enkele schoonheids foutjes. Salute finale had van mij wat langer en sneller op elkaar mogen gebeuren. Al met al, betere show daar in Nijmegen gezien als vorig jaar.

BMW-freaky

Registered User
Ja hoor mooie show gezien in Nijmegen :cool: Zoals gezegd jammer van de finale, maarja zoiets kan altijd gebeuren. Het gebruik van de Girandola's in de show ( Het waren er een stuk of 10 Stefanfreak ) maakte deze show toch wel weer uniek. De rest van de blokken en shells zagen er ook goed uit, alleen de watershells vond ik niet heel spectaculair. Ook zeker niet slecht, maar volgens mij heb ik vorig jaar mooiere watershells gezien bij deze show. Maar al met al was het de rit zeker wel waard :nuts:

Voreifelrambo

Registered User
Sorry to write in Ebglish,

This was a fantastic Show with realy nice Arrangements of Shels and Cakes. The Scene with Let it Snow was very nice.

Much nautique shells was used but only on type off :(

After the Final i switch of my Cam and put it back in the case. I don't now that there was comming somthing after....

So i dan#d have the saluts on Tape.

Can someone pls put a video online from that. So i can cut it on my video.

Thanks

jopoh

Registered User
ik ben er ook geweest was vet om te zien :p zeker ook die water bommen schrok me kapot. haha
ik stond op die verhoogte soort stijgerbrug die was gebouwd op de waalkade had mooi uitzicht. en vond af en toe ook te veel goud inzitten maar verders was het wel een goede show. lets snow nummers was echt grappig :D vond goed gevonden iedereen ging mee zingen :D maar laaste blok wat ze zelf aanstaken als final dat klapte echt hard zeg.

volgend jaar weer :D

BMW-freaky

Registered User
Voor de liefhebbers hier een 'complicatie' van de show ( 4 min ) met alle leuke elementen uit de show ( Girandola's, waterbommen, finale enz ). :smile1:

thunderboy

Registered User
Het was me weer een gezellig avondje gisteren in Nijmegen....

nijmegendewaalwv2.jpg

Het ponton met vuurwerk lag recht voor onze neus :cool:
pontongs0.jpg

3-2-1...Jaaaaa, daar gaat ieeeee...:nuts:
tails3wr2.jpg

minesws9.jpg

Girandola's :nuts:
75333290vv3.jpg

Mooiste blokken:
waaiersys8.jpg

Waterbommen:
s5032660ru0.jpg

En prachtige shells.....
s5032651yz8.jpg

s5032653oc9.jpg

s5032656pe9.jpg

Jammer dat de finale niet helemaal goed startte, echter de keiharde salutes maakten veel goed, toch nog een perfect einde:bigsmile:

Jongens, allemaal bedankt weer,

@Tony+Poziloc, was leuk weer even een hand te schudden:cool: ,

Groeten T.B.

joepiedepoepie

Registered User
Deze waren niet van ons in iedergeval, ze kwamen uit het centrum van Nijmegen, waar iemand Chinese ballonnen staat te verkopen. Die overigens niet echt een mooi beeld schetsen van de "echte" Thaise, integendeel zelfs, ik vond het een behoorlijk lijpe actie, daar dit type nog wel eens de neiging heeft brandend naar beneden te komen, voor hetzelfde geld komen ze op het ponton terecht.

mja genoeg, Nijmegen vuurwerk hoort het over te gaan.

KoenL

Registered User
Iedereen bedankt voor de foto's! M'n camera begaf het toen ik in de auto zat. Vandaag naar de winkel geweest om er naar te laten kijken en het bleek dat het kaartlasertje het niet meer deed. Érg leuk, maarja vanavond probeer ik er weer bij te zien, nu met m'n andere camera:(.

De show vond ik erg leuk! Goud vind ik echt het mooiste wat je in een show kunt gebruiken. Ik vond het ook zeer goed gebruikt, ja wel veel, maar toch ook op de juiste momenten.

@Thunderboy, wat voor sluitingstijd en iso-waarde heb jij ingesteld toen je de foto's maakte, met name de 8ste foto vind ik erg mooi!

elmo

FPM Moderator
Was dit jaar op de waal kade waar de muziek veels te hard stond.Je kon de burst knallen niet eens horen :sad2:
Volgend jaar maar naar de overkant met een koelbox!

thunderboy

Registered User
@Thunderboy, wat voor sluitingstijd en iso-waarde heb jij ingesteld toen je de foto's maakte, met name de 8ste foto vind ik erg mooi!

Ik heb mijn camera op een "auto" stand staan. Er zit wel een speciale vuurwerkstand op, maar die gebruik ik nooit. Het is moeilijk om een beetje nette foto te maken, maar ik heb ook maar een simpel toestel. Verder denk ik dat je op tijd moet drukken, eigenlijk net voor de bursts zeg maar. Ik begin het al aardig onder de knie te krijgen, en die nieuwe camera komt er zeker hier. Maar goed, ik dwaal een beetje af:embarrest: , foto's maken is een ander verhaal.
Dus, laten we maar weer ontopic gaan:blink1: , heb je nog vragen, stuur gerust een PM,

Groeten TB

Bovenaan