Nijmegen - waal in vlammen

jopoh

Registered User
was een leuke show vorigjaar. Met leuke verrassingen. alleen jammer dat op het eind nog 2 blokken de lucht in gingen die al eerder hoorde te gaan.

dit jaar zijn we er zeker weer bij :) kijken wat ze nu weer neerzetten.

ps hoop ik op betere muziek tegen overvorig jaar.

KoenL

Registered User
In de hoop dat ik dan zelf mijn rijbewijs heb, zet ik deze show op de kalender om voor het eerst naar toe te rijden. Elk jaar weer kwam er op het laatste moment iets tussen, waardoor ik er niet bij kon zijn. Dit jaar veranderd dat hopelijk!

Sweet Laker

Registered User
Ik meen ergens gelezen te hebben dat deze show de grootste is die in Nederland geschoten wordt?

Klopt dit en zo nee, is deze show dan alsnog een aanrader?

oerendhard

Registered User
of het echt de grootste is weet ik niet,maar hij zal zeker groots worden.
en dus gewoon een goede aanrader.:cool:
ik probeer om ook te komen.

Laatst bewerkt:

jopoh

Registered User
Ik meen ergens gelezen te hebben dat deze show de grootste is die in Nederland geschoten wordt?

het is idd een van de grootste shows in nederland.
meestal duurt de show tussen 20/25min's op muziek erg mooi op te zien.
wegens dat het paton midden op de waal ligt eigenlijk waardoor ze behoorlijk breed lucht kunnen vullen met vuurwerk.

GMP82

Zilveren Member
Klinkt interessant, maar tis zo'n pokke-eind reizen na een werkdag... (2,5u)

Daarbij komt dat ik zal moeten overnachten, omdat 22.39 laatste reismogelijkheid naar huis vertrekt. Nog maar ff over nadenken :p

Jie

Registered User

1 van de grotere shows van Nederland. 4 dagen lang zal er gebouwd en gesjouwd worden. Dit is 1 van de vuurwerken waar ik eigenlijk altijd heen moet!! Vorig jaar heeft Dream hier een hele mooie show neergezet. Hoop Dinsdag op een mooi vervolg

Ps. Dus komen!!!

Sweet Laker

Registered User
Kijk, dat klinkt positief, ik ga proberen daar aanwezig te zijn. Eerst een slaapplek regelen, ik weet mogelijk wel wat GMP, maar dat hoor je nog wel van me!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Kijk, dat klinkt positief, ik ga proberen daar aanwezig te zijn. Eerst een slaapplek regelen, ik weet mogelijk wel wat GMP, maar dat hoor je nog wel van me!

Er zijn daar nog een paar bruggen met daaronder wat kartonnen dozen, misschien wat voor jou en gmp.

:embarrest::toung:

svnJJ

Registered User
ik ga even ontopic :toung:

Ben ook van de partij! elk jaar een leuke show.. vorig jaar een paar schoonheids foutjes. we zullen zien wat het dit x brengt!

Groeten Sven

Sweet Laker

Registered User
Er zijn daar nog een paar bruggen met daaronder wat kartonnen dozen, misschien wat voor jou en gmp.
:embarrest::toung:

haha als er een paar kartonnen met 1.4 logo opstaat met inhoud (en dan met voorkeur een paar 500 grammers!) dan teken ik ervoor :love:

Monsterking

Registered User
I'll come to. Such a nice Show last year :) Like Kölner Lichter but a bit smaller :)

Hehe that's exactly what I thought when I was in Nijmegen, Nijmegen is only a lot smaller and quieter, and the atmosphere in Köln, I found much better.

Ik moet er nog even over nadenken en kijken met wie ik mee ken rijden.

Tony

Administrator
Medewerker
Hehe that's exactly what I thought when I was in Nijmegen, Nijmegen is only a lot smaller and quieter, and the atmosphere in Köln, I found much better.

Ik moet er nog even over nadenken en kijken met wie ik mee ken rijden.

Als ik zonder de vrouw gaat dan kan je wel met me mee rijden. Als me vrouw wel mee rijd dan vertrouw ik je niet meer :love::push: Haha

Pyrodudez

Registered User
Ook ik ben dit jaar weer bij de vuurwerkshow, Vorig jaar een mooie finale met zware opdonders gehad, was geweldig mooi, zag ook nog een paar mannetjes met AVP shirtjes lopen, hahá. Ik zat vorig jaar tegenover de boot in het weiland, mooi plekje. Dit jaar zal vast weer wat goeds mee brengen, Tot 21juli!

Bovenaan