Nijkerk

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Zaterdag 19 Mei Kermis vuurwerk te Nijkerk

Wie : Katan vuurwerk
wat : Waarschijnlijk consumenten vuurwerk.
Locatie : naast sporthal strijland op de Grieglaan in Nijkerk
Waarom : Afsluiting kermis

webinfo : KLIK HIER

remio

Registered User
voor de tomtom, straatnaam is "grieglaan".

ik zal wel even een kijkje nemen, is in de buurt vandaar

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Strijland

Sporthal Strijland is gelegen in Nijkerk. Deze sporthal heeft een half-verende houten vloer wat de sporthal zeer geschikt maakt voor zaalvoetbal en basketbal. Uiteraard kunnen ook andere sporten hier worden beoefend.

De accommodatie is met behulp van een scheidingswand te verdelen in drie aparte sportruimtes. Tevens beschikt sporthal Strijland over een tribune met een capaciteit van 500 vaste zitplaatsen. Sporthal Strijland beschikt over een horecaruimte. U kunt deze ruimte ook huren voor het houden van bestuursvergaderingen, cursussen, workshops en algemene ledenvergaderingen.

Informatie over de beschikbaarheid en prijzen van sporthal Strijland kunt u krijgen bij bureau verhuur van SRO telefoonnummer 033-422 51 05 of klik hier.

Adres :
Sporthal Strijland
Grieglaan 2
3862 GV NIJKERK

sjoak

Registered User
Weet iemand misschien ook hoe laat het vuurwerk geschoten word? Diegene zou mij een heel groot plezier doen!

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Het begon inderdaad om 23:00.

Nijkerk19mei07_13_.jpg

Nijkerk19mei07_11_.jpg

Nijkerk19mei07_2_.jpg

Nijkerk19mei07_21_.jpg

Nijkerk19mei07_15_.jpg

Nijkerk19mei07_17_.jpg

Meer fotos staan in het Album

mickeyzegtboem

Registered User
ik vond het voor een kermis vuurwerkje best aardig gedaan, het begin was rustig en naar mijn smaak met te veel standaard spul (rood-groene peonies)
maar toen de candles erin gezet weren werd het toch een stuk aangenamer.

mooie mine candles met fluit en hummer effecten, en aan het eind peonie candles die flink hoog kwamen met grote volle boeketten en hieronder diverse consumenten cakes geschoten.

ook werden er cakes met een falling leaves effect geschoten, iets wat ik toch een apart effect blijf vinden

uiteindelijk vind ik dat katan hier met beperkte middelen toch een aardig aangekleed stukje vuurwerk heeft neergezet.

Laatst bewerkt:
Bovenaan