Nieuwjaar

Gorgel

Registered User
ff offtopic nog: valt mij op dat je bij het opbouwen van shows ook heel vaak vrouwen bezig ziet. Vooral in Duitsland, daar heb ik vaak genoeg vrouwen gezien die mee de shows opbouwen dus ze bestaan wel degelijk, die vrouwelijke freaks. Ze zijn alleen zeldzaam dus we moeten er zuinig mee omspringen.

Zalige pasen allemaal.

AWG

Registered User
ja ik heb zelf ook zo mijn twijfels. het is te mooi om waar te zijn:+
ze zijn ook te mooi om waar te zijn.

alhoewel ik ook een chatvriendin heb die helemaal gek is van vuurwerk.:)

deef0003

Registered User
Sweet Laker zei:
Het is wel toevallig dat er opeens 5 tegelijk komen aanwaaien inderdaad. :)
het zijn er maar 2 ??? en er staat 1`computer misschien willen die andere op msn ofzo ??? het kan heus wel hoor waarom niet mijn moeder vind vuurwekr ook harstikke leuk :w

Sweet Laker

Registered User
alles kan, zeg ook niet dat het niet waar is. Vind het wel toevallig dat er het er vijf tegelijk zijn die vuurwerk helemaal geweldig vinden. Maar misschien zijn dit de "FemaleFreakPyroManiacs zonder site" (kort gezegd, FFPM) wel :+

P

poziloc

Guest
volgens mij wordt het weer tijd dat we ontopic gaan!!!
lukt dat niet, ga dan effe naar www.thehun.com
geef er een slinger aan. zodat jullie hormonen weer tot rust komen!!!

Rambo007

Registered User
inderdaad ontopic !!!:):):)

ik kan haast niet meer werken van de zenuwen (velen vinden dit Misschien overdreven) maar ik leef er dus echt naar toe het is gewoon de uurtjes af tellen

:)

groeten

euroknaller

Registered User
Ik heb er ook goed zin in!
Ben al blij als het donderdag is en de verkoop in nederland begint want dan horen we al meer geknal op straat en komen we al in de sfeer:)

NGB

Registered User
euroknaller zei:
Ik heb er ook goed zin in!
Ben al blij als het donderdag is en de verkoop in nederland begint want dan horen we al meer geknal op straat en komen we al in de sfeer:)

Jah heerlijk is dat, dat geknal overal.
Ken je heerlijk bij onspannen en zin krijgen in oud en nieuw.
En dan om 10.00 uur ochtends zelf beginnen.
Ik heb er echt al zin in, Donderdag om 9.00 uur bij de Dealer staan :9

AWG

Registered User
nog 30 uur en ik krijg mijn vuurwerk.:p AAAAAAAAAAAAAAAAAH DUURT NOG VEEL TE LANG.
maargoed donderdag om 7 uur s,ochtends.
als ik alleen al mijn vuurwerk heb dan gaat de tijd al een stuk vlotter. wat dingentjes doorlonten enzo.:)
nou afwachten maar.

edexstream

Registered User
ik heb dit jaar maar eens gek gedaan, ik heb die GROTE JONGEN gekocht bij alpeco ( € 395 ) ben zeer benieuwd. Voor de rest alle nieuwe boxen en een stuk of 10 spaanse mortieren, 600gr wecos en nog zo'n christmas fontein.

Wordt super knallen dit jaar.

Voor idereen een velig en gezond 2006 .

1 ding wat ik nooit doe voor 2400 uur is drinken. 1 biertje en dan basta.
Na het afsteken VOLGOOIEN maar.
:p :p :+ ]:) :w :w

Duikertje

Registered User
Ach..voor 13,30 eur kan je moeilijk 24 uur blijven knallen..:)

hmm, ga s'ochtends klooien met babypijltjes en rotjes enzo...'s middags ook wel...'s avonds beetje binnen en beetje buiten afsteken (lees: binnen 'gezellig doen', niet binnen vuurwerk afsteken ;) ) Om 12 uur een uurtje de rest afsteken en ik heb een hoop lol gehad voor weinig geld :p

Bovenaan