Nieuwjaar

Vavoom

Registered User
jennifer26 zei:
nou is niet alleen voor boys hoor !!!!!
vrouwen kunnen er ook wat van:p

vonk zei:
ik geloof dat we op onze worden moeten gaan passen jongens!!:p
we hebben er een fanatieke vrouw bij! ;)

LMAO
Nou, laat maar komen hoor.

Wat betreft het knallen op de 31e houd ik nog steeds de traditie in ere om te wachten tot klokslag 10:00 uur en dan even flink herrie te maken. Daarna vaak nog de laatste voorbereidinkjes treffen voor 's avonds, omdat ik daar nooit op tijd klaar mee ben. De rest van de dag beetje knallen met wat vrienden en met de kids uit de buurt. Eind van de middag verse oliebollen eten bij moeders. In de vroege avond wat huizen "zegenen" van familie. Het grote eten is aan mij niet besteed, omdat ik zit te zenuwen tot het 12 uur is. Dan is het even mijn feestje. Na het stoken, even bijkomen, alles controleren en daarna gelijk opruimen. Als alles opgeruimd is tot in de vroege uurtjes gezellig met een stel bij iemand thuis zitten.

fireworkfreak19

Registered User
ik ga altijd van start om 10 uur:D
dan begin ik om 9:30 al met een grote heksekrin te bouwenmet wat vrienden :7
en als het zover is dan steek ik ehm aan als begin van de dag :)
maar dit x moet ik om 11 uur klaar staan op mijn werk :'(
(wie gaat er dan ook de horeca in |:( )
maarjha heb gerageld dat ik weer om 4 uur naar huis kan en dan maar de hele dag mijn vuurwerk afsteken he :)
maar ik heb al gezegt volgend jaar ben ik vrij met oudjaars dag :)
|:(

Toetsenbennie

Registered User
'S morgens om 10 uur de buurt wakker knallen natuurlijk!
ben dan al wel 22 maar het hoort er nog steeds bij hoor... :p
en als je jezelf dan al kinderachtig vind heb ik het ultieme excuus...
het broertje en zusje van mn vriendin gaan mee :)

mn broertje heeft dit jaar een carbid-melkbus dus daar zal ik ook wel ff langs gaan, en hoogstwaarschijnlijk kom ik dan mn oude schoolkameraden tegen (die op die dag ook weer ff kind zijn) om knalpatronen te gooien.
Ff bij pa en ma naar binnnen oliebollen eten en weer verder knallen tot savonds.

Om 12 uur snachts wordt het even tricky... het is mn eerste oud en nieuw dat ik samenwoon. Dus 12 uur met de schoonfamilie bij ons thuis en dan als die naar huis zijn, naar mijn ouders en daar een showtje geven.

he, wat naar nou... moet ik 2x zo veel vuurwerk kopen :9

Als alles dan voorbij is ga ik, met de adrenaline nog gierend in mn aderen, naar het locale cafe / feestzaal waar een groot sylvesterfeest wordt gegeven om mezelf finaal van de planeet te zuipen tot een uurtje of 8... de volgende dag waarschijnlijk minder maarjah, meestal wordt ik toch op 2 januari pas wakker :p

NitraatFreak

Registered User
nouw,, ik ben 11 en gedraag me nog wel beetje als een klein kind,, w8en tot het 10 uur is en dan wat afsteken maar ik heb nie zo heel veel dus steek zo af en toe een rotje af en dan 's avonds gaan er een paar kleine fonteintjes uit zon pakket eraan en dan een paar pijlen... om 12 uur jeweetwel kussen gelukkig nieuwjaar en ik sta dan te popelen om naar buiten te gaan...
En dan gaat AL het vuurwerk eraan :w vuurwerk....:'(

saljo

Registered User
Tsja, veel herkenbare verhalen. Vroeger was het altijd freaken hier in de wijk, van 's ochtends vroeg tot 's avonds. 's Avonds beetje verplicht bij de familie gezellig zitten doen en af en toe naar buiten.

Nu 10-15 jaar later moet ik elke dag werken en ja, ook dit jaar weer. 's Ochtends alleen gelukkig. Even wat spul meenemen om m'n werkomgeving even te laten horen met wie ze te maken hebben hehe. 's Middags meestal naar 't dorp waar m'n schoonouders wonen, oliebollen eten en buiten een beetje stoken, kleine rolletjes, massaknallers er ff snel doorheen jassen. 's Avonds mezelf netjes gedragen als volwassene (als er jeugd bij is, dan heb ik meestal wel een goede smoes om toch ff naar buiten te gaan). Niet al teveel drinken want hetgeen ik al een maand in m'n hoofd heb, moet perfect gaan: mijn showtje... :9 Na een klein uurtje meestal weer naar binnen en 's ochtends met een kater wakker worden (niet alleen van drank...).

Doe jullie ding en prettige dagen!!!!

jennifer26

Registered User
oh nou dan wil ik met jou wel in de ochtend om 10 uur rotjes af steken hoor

haha nou dat mag wel hoor moet je wel naar rotterdam komen want ik ben dan bij een vriendin en mag ze dan ook mee doen ??? met jou geweldige rotjes:+ :+

bompijl

Registered User
Ik ook om 10 uur al buiten, alcohol doe ik de avond ervoor want op de dag zelf wil ik niks missen van het gebeuren :9 FF tussen door naar binnen ,maar binnen 5 tellen moet ik weer buiten zijn haha. De hele dag staat er een ouwe olieton voor de deur met een vuurtje erin, die blijft meestal ook branden tot we naar binnen gaan. Snachts meestal rond een uur 4 of 5 uitgepeigert naar bed toe met suisende oren:w

groetjes

trixx

Registered User
Ja het duurt nog maar 9 nachtjes slapen, en dan is het weer zover

Eens even kijken hoe die er bij mij uit gaat zien!
Ik zal wel weinig geslapen hebben die nacht zelf! s'ochtends om half 8 mijn bed uit om mijn zus te feliciteren, want die is die dag jarig!
Nja dan maar eens lekker ontbijten, mezelf wassen en dergelijke dingen! En dan om 10 uur natuurlijk even leuk de dag beginnen met wat harde knallers!
Daarna ga ik denk ik nog maar eens rustig naar wat winkels, en proberen mijn portomonee in mijn zak te houden( wat vast en zeker niet zal lukken, dus iedere keer als ik een winkel in ga, loop ik wel weer weg met een potje ofzo).. En dan natuurlijk maar beetje wachten tot het donker word, en mijn familie ff showen wat ik heb natuurlijk ( altijd leuk) af en toe wel wat afsteken, want anders ligt het daar maar zo smekend!.. op het moment dat het donker begint te worden, maar eens even een mooie pot op straat zetten, en even warm lopen!
om kwart over 11 maar al mijn vuurwerk in de gang neerzette, en klaarmaken. En dan om 12 uur, mijn familie felicteren, glas champagne in één teug opdrinken, sprintjes trekken van de gang naar de straat( om alles neer te zetten) en maar eens beginnen met knallen haha..
Ik heb er zin an!!!!!!
Als alles is afgelopen, maar lekker drank gaan drinken, de liefde bedrijven met mijn vriendin en dan maar eens heerlijk gaan slapen!
Gelukkig 2006 haha!

Zou zal mijn dag er ongeveer wel uit gaan zien denk ik!

Laatst bewerkt:

jennifer26

Registered User
poziloc zei:
kan moeilijk neerzetten: toys for girls
dan denkt men gelijk weer aan de pabo en de cristine le duc:)

ja ok dat kan je er ook haast niet neer zetten omdat veel vrouwen niet eens van vuurwerk houden jammer genoeg:'(
maar het kan juist ook andersom dat een vrouw gek van vuurwerk is en een man juist anti-vuurwerk dat heb ik ook meegemaakt en wie niet met mijn hobby kan leven die kan opzouten;)
en met die toys for girls kan je ook wel vuurwerk mee beleven hoor hahaha

Laatst bewerkt:

fireworkfreak19

Registered User
julie hebben wel lol hier he :p
ik moet het dit jaar bij legaal houden :(
de gene waar van ik het vuurwerk wou kopen is gepakt |:(
1000 eu boete en ales inbeslag genomen maarjha wil hierdoor niet mijn dag laten verpesten :)
dus heb ff flinke lading legaal vuurwerk gekocht :D
jmr dat ik niet in roterdam woon:D

trixx

Registered User
jennifer26 zei:
en met die toys for girls kan je ook wel vuurwerk mee beleven hoor hahaha

Hmm;) Ik kom ook wel even wat rotjes afsteken, en zouden we eventueel gelijk wel even kunnen kijken hoe hard het vuurwerk de toys for girls er wel niet aan toe kan gaan haha..]:)

Dcrack

Registered User
Ik sta altijd om 9 uur op, ga dan ontbijten, vuurwerk klaarzetten. Dan om 10 uur beginnen met en chainthunder 500, ff laten horen dat het de 31e is:D.
af en toe ff naar buiten om wat vlinders, pantsers en nitraatjes af te steken.
Ik ga alvast alle potten klaarmaken; lontjes losmaken, papier eraf halen.
's middags trainen en uiteraard wat leuke knallers meenemen. Dan blijf ik bij de sportschool, want we gaan daar met een grote groep oud en nieuw vieren. Dus ik ga al me spullen daar om een uurtje of 5 naartoe brengen en meehelpen met opbouwen/klaarzetten van de drank enzo.
als de schemer begint zal ik thuis eerst nog ff een mooie pot neerzetten en dan naar de sportschool terug. Daar aangekomen cola drinken :( alvast wat rollen afsteken en mooie potten. Om 12 uur 1 glas champagne, natuurlijk proosten en gelukkig nieuwjaar wensen. Dan kan het echte feest beginnen en uiteindelijk om een uurtje of half 2 ga ik da ook maar over het bier;)

denise24

Registered User
Hoi ik ben Denise en ook net nieuw hier door Jennifer ze is een goede vriendin van mij en we vieren nieuwjaar ook samen met nog een stel andere meiden.
ik ben alleen niet zo'n vuurwerk freak als Jennifer maar vind het wel mooi om naar te kijken het gaat wel een hele gezellige dag worden het word een groot feest we gaan eerst alles voor bereiden dan naar buiten met het vuurwerk en lekker drinken dan gaan we stappen we willen ook wel eens zien hoe gezellig het in rotterdam kan zijn :w :w
en zijn er nog meer vrouwen een vuurwerkfreak net als Jennifer of mannen natuurlijk voeg haar dan toe op de msn dan kan ze met jullie over vuurwerk zeuren haha SORRY Jen. kus voor Jennifer

Laatst bewerkt:

fireworkfreak19

Registered User
denise24 zei:
Hoi ik ben Denise en ook net nieuw hier door Jennifer ze is een goede vriendin van mij en we vieren nieuwjaar ook samen met nog een stel andere meiden.
ik ben alleen niet zo'n vuurwerk freak als Jennifer maar vind het wel mooi om naar te kijken het gaat wel een hele gezellige dag worden het word een groot feest we gaan eerst alles voor bereiden dan naar buiten met het vuurwerk en lekker drinken dan gaan we stappen we willen ook wel eens zien hoe gezellig het in rotterdam kan zijn :w :w
en zijn er nog meer vrouwen een vuurwerkfreak net als Jennifer of mannen natuurlijk voeg haar dan toe op de msn dan kan ze met jullie over vuurwerk zeuren haha SORRY Jen. kus voor Jennifer

heey :p
nog meer vouwen op et forum :D
alleen jmr dat je niet zoon vuurwerk freak bent maarjha je kan nie alles hebben he ;)
kan je niet ff gelijk al je vriendinnen naar dit forum sturen :p
(of mag dat nie|:( )

jennifer26

Registered User
fireworkfreak19 zei:
heey :p
nog meer vouwen op et forum :D
alleen jmr dat je niet zoon vuurwerk freak bent maarjha je kan nie alles hebben he ;)
kan je niet ff gelijk al je vriendinnen naar dit forum sturen :p
(of mag dat nie|:( )

thnx denise haha we kunnen wel alle meiden hier heen sturen hoor maar we wonen met 5 meiden in 1 huis en hebben maar 1 pc staan :'(
dan moeten we maar om de beurten gaan inloggen haha:p
tenminste als ze de kans krijgen van mij:p
ik zal ze even vragen want er zijn er met mij erbij zeker 3 vrouwelijke vuurwerk freaks bij ons in huis:)

Zolderke

Registered User
Kunnen jullie niet eens met mijn vrouw gaan praten?
Die zit elk jaar weer te ouwehoeren over een "vuurwerkbudget".
Ik krijg hier echt koppijn van om me iedere keer maar weer te moeten verdedigen.
Een keer per jaar mag ik weer een klein kind zijn.
Mischien dat jullie haar kunnen overtuigen van het feit dat het gewoon leuk is om lekker te knallen?

jennifer26

Registered User
Zolderke zei:
Kunnen jullie niet eens met mijn vrouw gaan praten?
Die zit elk jaar weer te ouwehoeren over een "vuurwerkbudget".
Ik krijg hier echt koppijn van om me iedere keer maar weer te moeten verdedigen.
Een keer per jaar mag ik weer een klein kind zijn.
Mischien dat jullie haar kunnen overtuigen van het feit dat het gewoon leuk is om lekker te knallen?

haha dat willen we best doen hoor maar ik denk niet als je vrouw niet van vuurwerk houdt dat ze ook niet op deze site komt of wel??
misschien zijn wij dan wel zeldzame vrouwen;(
want wij vinden 31 dec. de leukste dag van het jaar en ook daarbuiten zijn we er wel vaak mee bezig:w

PeterVuurwerk

Registered User
:9 Hemel op aarde.
jammer dat mijn vriendin niet zo van vuurwerk houdt :(

ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een spetterende jaarwisseling
nu zal ik op houden met slijmen ]:)

jennifer26

Registered User
PeterVuurwerk zei:
:9 Hemel op aarde.
jammer dat mijn vriendin niet zo van vuurwerk houdt :(

ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een spetterende jaarwisseling
nu zal ik op houden met slijmen ]:)

hoezo slijmen :p
er zijn ook genoeg mannen die niet van vuurwerk houden .
maar bij deze wil ik ook iedereen hele fijne feestdagen wensen en een super goede jaarwisseling:w

fireworkfreak19

Registered User
jennifer26 zei:
thnx denise haha we kunnen wel alle meiden hier heen sturen hoor maar we wonen met 5 meiden in 1 huis en hebben maar 1 pc staan :'(
dan moeten we maar om de beurten gaan inloggen haha:p
tenminste als ze de kans krijgen van mij:p
ik zal ze even vragen want er zijn er met mij erbij zeker 3 vrouwelijke vuurwerk freaks bij ons in huis:)

:p 5 vrouwen in 1 huis :D
zozo kan ik ook niet ff bij julie intrekken :p
maar volgens mij ga ik nu een beetje oftopic maarjha
lol:+

Bovenaan