Nieuwe Server FPM 2010 - We draaien!

Tony

Administrator
Medewerker
Nou, het heeft even geduurd na onze eerste melding over de nieuwe server maar vandaag hebben we alles kunnen afronden. We draaien nu compleet op de nieuwe server die ons met gemak door de drukste tijden zou moeten slepen.

Het foto album werkt daarbij ook weer. Jullie kunnen dus je foto's weer uploaden naar het album. Hou er rekening mee dat deze maximaal 1024 X 768 kunnen/mogen zijn.

De product database werkt ook weer voor de volle 100%. Patrick is nu bezig om de header die wij op de rest van de site gebruiken over te zetten naar de product database zodat alles weer 1 geheel word. Dit zal ook bij de FolderDB gebeuren. Ik heb er al een preview van mogen zien en ik vind het erg mooi ogen.

We hebben nu ook kunnen zorgen dat we weer een Quiz systeem hebben. Het is niet hetzelfde systeem als dat we de afgelopen jaren gebruikten maar hij werkt wel hetzelfde. Hiermee gaan we weer leuke quizzen opzetten waar toffe prijzen te winnen zullen zijn. Hopelijk gaan ook de winkels hier weer aan mee doen.

Ik probeer ook nog de frontpage meer kleur te geven doormiddel van foto's of film materiaal wat daar direct af te spelen is. Maar het wil op dit moment nog niet helemaal lukken. Komt goed, daar ben ik zeker van :)

WE GAAN NU MET ZIJN ALLEN KNALLEND NAAR 1 JANUARI TOE!!:wink:

shinji

Moderator
Medewerker
Wil er geen nieuw topic voor aanmaken, maar klopt het dat site sinds vanmiddag weer zo sloom is als dikken poep

svnJJ

Registered User
Dat viel me ook al op! Btw ook jammer dat die chat weer weg is.. blijft een heen en weer gesleep van die chat.. dacht dat nu de nieuwe server er was alles lekker op rolletjes liep! December komt er weer aan de we kunnen wel wat gezelligheid en snelheid gebruiken!

Bovenaan