Nieuwe produkten, wat nu ?

Pirate

Registered User
Lekker hoor een serie nieuwe blokken en veranderingen (verbeteringen ? ) aan bestaande klassiekers in de vorm van een '2007' uitvoering ....

Welke blokken tippen de kenners hier, op basis van omschrijving, daar de filmpjes waarschijnlijk nog wel even op zich laten wachten.
Wegens beperkt budget is het met 3 stuks toch echt wel gedaan ...

Dacht zelf aan de caribbean/miami/celebration nite, of heb ik dan teveel van 'hetzelfde' ?

Thanx.

Anthony_bomb.

Registered User
Ja dat is allemaal persoonlijk héh..
Hou jij van brocade's/gouden regens dan kiez je daarvoor.. hou jij van palmen met mine's dan moet je die nemen.
Ik denk dat er genoeg keuze is.. alleen is het aanbod in VT blokken (recht omhoog) beperkt tot een aantal. Z-shape met Fanshaped finale's zijn eigenlijk standaard items van Alpeco/Bonbridge, terwijl er 3 jaar geleden zelden een Zshape blok tussen zat. (wengen was bijvoorbeeld een zeer gewild Zshape blok) en sindsdien richt men zich steeds meer op dat soort blokken.

Dreek

Registered User
Ik denk dat niemand echt kan zeggen welke nou toppers zijn of niet aan de hand van een omschrijving of foto , dus ik denk dat je het beste even kan wachten tot er filmpjes van de nieuwe producten zijn, het zou zonde zijn als je veel geld besteed aan een aantal blokken die achteraf veel minder blijken te zijn dan je had verwacht...

Gr.

Pirate

Registered User
@Anthony, ik vind (bijna) alles prima, wil gewoon wat afwisseling. Ik zie nagenoeg geen VT blokken (kende die afkorting niet eens) dus dat zegt genoeg over mijn kennis.

Hmmm op de foto ziet die 'silent nite' er ook heel mooi uit. Wel hopen dat die movies snel komen dan maar.

ddr

Registered User
ik denk dat de golden night ook een toppertje is ! maar verder ziet het er allemaal weer goed uit !! Gr

Bovenaan