Nieuwe "old School" Kanonslagen

Pieter

Registered User
wat ziet dat pakketje er goed uit zeg :) Mooie grote knallers, had ik echt niet durven dromen gewoon.

Ga dit pakketje zeker aanschaffen, denk zelfs meerdere ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
als iemand het aantal decibelen van een nitraat weet kan je het een beetje schatten

wat zou je moeten schatten dan de "old school" kanonslagen zijn nog niet te koop dus heb je toch geen vergelijkings materiaal ( vind vergelijken zowieso al niks).(con)

en nee niet gaan zeggen nu: maar ze zijn toch 156 decibel, dat is een onmogelijke vergelijking op papier.

Laatst bewerkt:

roelz

Registered User
Ik word zo moe van die decibel verhalen, een geluidsdruk meting uitgedrukt in een aantal decibellen zegt zo vreselijk weinig over de ervaring van het geluid, in ons geval een knal. Als het alleen om het dB getal zou gaan zou ik met recht kunnen beweren dat mijn schetterende transistor radio harder gaat dan een scheepsdiesel op vol vermogen. Klank, grondfrequentie, etc.. Geluid en de ervaring daarvan is véél meer dan het db getal. zucht...

Laatst bewerkt:

Koetje

Registered User
GVD, ik denk dat deze dertiger zich na een jaar of 10-15 ook weer eens te buiten gaat aan een aantal kanonslagen.
Snippers zou verdomde geil zijn

nickskuhh-hmd

Registered User
Niet alleen ouderen maar ik heb er ook zin in hoor haha(tong)
Maar +-8 decibel meer scheelt dat nou zoveel?
Heb nog honderde mischien zelfs duizende kanonslage liggen van vorig jaar.
Denk dat ik die maar weg flikker en dit jaar plaats moet maken voor de goeie kanonslagen(win)

Laatst bewerkt:
P

poziloc

Guest
Na wat surfen, ben ik weer wat tegen gekomen

Pakketje
bangerbag.jpg

nieuw soort kanonslagen

Artikel nummer: 1
Green python, Kanonslagen met Extra harde knal
Slof 200 stuks

greenpython.jpg

Artikel nummer: 2
Red demon kanonslagen Mega kanonslagen EXTRA ZWAAR!
Slof 200 stuks

reddemon.jpg

bron: http://www.vuurwerkdiscount.nl/

appiehappie

Registered User

Mits goed gebakken niet hoor: 't is een droge gaarmethode.....Maar goed ontopic: het woord Kanonslag geeft inderdaad een heerlijk ouderwets gevoel.

Kan me nog wel de middagjes knutselen herinneren met die oude Shishing Crackers met die grijze gedraaide rijstpapier lontjes: in twee strengen knippen en om een stuk visco-lont knopen en zo twee hele sloffen er door draaien. Effect deed niet onder voor de meest brute Chinese rol......

Ach ja, oude tijden.....

edgar verwoerdt

Registered User
Poz zoals al eerder vermeld in het museum en als je naar de data kijkt van de folders zijn deze folders van het vuurwerkdiscount van vorig jaar. Ik ben alleen wel benieuwd of deze ook daadwerkelijk vorig jaar verkocht zijn???
iemand???

Bovenaan