Nieuwe "old School" Kanonslagen

kanonslagen.com

Registered User
Even voor de goede orde, dit pakket komt niet met grijs lont, dus alle lonten worden visco, voor de grijze lont hebben we een speciale versie waarover later dit jaar meer over bekend wordt gemaakt en het zal veel oudere doen verrassen als alles in orde blijkt te zijn ;) Ik wil eerst meer zekerheid voor ik hier verder op in ga want ben al meer tegen de lamp gelopen en je weet het nooit zeker in vuurwerkland maar blijf strijden voor de "oude" zaak hahaha

kanonslagen.com

Registered User
148 dB worden ze standaard gehouden om afgekeurde containers te voorkomen. Met kanonslagen nemen ze geen risico om dat er sowieso geld bij moet en ze er niets aan verdienen.

Z@P

Registered User
148 dB worden ze standaard gehouden om afgekeurde containers te voorkomen. Met kanonslagen nemen ze geen risico om dat er sowieso geld bij moet en ze er niets aan verdienen.

dat is jammer, ik hoop toch stiekem dat er ergens een fabrikant is die wel tegen het max aantal decibel gaat zitten. Ik betaal er graag meer geld voor want de kwaliteit van de huidige kanonslagen is om te janken.

Tony

Administrator
Medewerker
Er wordt gevraagd naar de huidig DB van de kanonslagen. Ik denk dat de nieuwe ons ook zullen verassen. En als deze inderdaad lekker knallen dan begrijp ik wel dat er geen 40cent voor een slof gevraagd wordt.,

Beekje

Registered User
Toch geloof ik er niks van en wie verteld nou wat het gaat worden? 148, 154 of 156dB?

De ene fabrikant heeft ze wel de andere niet, de een zegt dit de ander dat. Er wordt zoveel gespeculeerd en gezegd. Ik geloof dat de rotjes nog zwaar gaan tegenvallen en hetzelfde blijven!

:7

kanonslagen.com

Registered User
De nieuwe norm is 156 dB en daar zullen ze wel 2 dB onder blijven i.v.b met veiligheids afkeur marge dus ze zullen zeker wel een stuk harder knallen als voorgaande jaren. Het beleid is wat soepeler geworden gelukkig.

In de voorgaande jaren werd het op 148 dB gehouden vanwege de afkeur marge en zoals ik al zo veel keer heb gezegd * bij de kanonslagen moet geld bij dus geen afkeur risco * Dit jaar de beuk erin!!!

Pirato

Registered User
De nieuwe norm is 156 dB en daar zullen ze wel 2 dB onder blijven i.v.b met veiligheids afkeur marge dus ze zullen zeker wel een stuk harder knallen als voorgaande jaren. Het beleid is wat soepeler geworden gelukkig.

In de voorgaande jaren werd het op 148 dB gehouden vanwege de afkeur marge en zoals ik al zo veel keer heb gezegd * bij de kanonslagen moet geld bij dus geen afkeur risco * Dit jaar de beuk erin!!!

Zelf vind ik het ietwat onduidelijk worden, gaan alleen de Zena verkooppunten in Nederland deze "opgevoerde" (156 db) kanonslagen verkopen, of gaan alle andere verkooppunten ook kanonslagen verkopen, welke dan de 154 db zullen halen?

Tony

Administrator
Medewerker
Zelf vind ik het ietwat onduidelijk worden, gaan alleen de Zena verkooppunten in Nederland deze "opgevoerde" (156 db) kanonslagen verkopen, of gaan alle andere verkooppunten ook kanonslagen verkopen, welke dan de 154 db zullen halen?

Hangt ervanaf wie ze wilt verkopen. Zena heeft zijn eigen merk en bijvoorbeeld Wolff ook. Van deze twee weten wij dat ze nieuwe knallers zullen gaan verkopen. Maandag weten we of Lesli ook nieuwe knallers gaat brengen.

kanonslagen.com

Registered User
Pffffff is het nu zo moeilijk??? |:( De maximale hardheid van een knal mag dit jaar in Nederland en dat geld dus voor alle importeurs 156 DB maximaal zijn!!! makkelijker kan ik het niet maken en zal maar niet meer op de details ingaan want dan snappen sommige mensen het niet meer..... amen!

Goed lezen is een schone zaak , try it please!!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Of afwachten, wat er in je vuurwerk folder staat.
Staat er een ander etiket er op, dan vorig jaar en de jaren er voor.
En er staat een kreet bij van: knalt nu nog harder!.
Dan kun je wle van uitgaan dat dit het nieuwe knalvuurwerk is.
En je zult er wat meer voor moeten betalen.
Dus niet per 2,00 euro per slof.

Beekje

Registered User
Pffffff is het nu zo moeilijk??? |:( De maximale hardheid van een knal mag dit jaar in Nederland en dat geld dus voor alle importeurs 156 DB maximaal zijn!!! makkelijker kan ik het niet maken en zal maar niet meer op de details ingaan want dan snappen sommige mensen het niet meer..... amen!

Goed lezen is een schone zaak , try it please!!

Ik weet dit ook donders goed, maar het blijft nog vaag. Het gaat erop lijken dat we op Belgen gaan lijken als we vuurwerk verkopen. De een verkoopt het wel de ander niet terwijl het wel is toegestaan????

Of ben ik nu gek?

Ik reageer even zo omdat Broekhoff, ja toch wel, hier niet op inspeeld. Zij behoren tot een van de grootste. Dan zouden ze toch extra dom zijn om Lesli, Breeschoten, Wolff etc. hun voorbij te laten lopen?

Als jullie zoveel vertrouwen hebben in Zena, laat die dan maar met een demo komen of test er een uit. Dan kan ik opzoek naar een andere rotjes fabrikant!

:w

Tony

Administrator
Medewerker
Ik weet dit ook donders goed, maar het blijft nog vaag. Het gaat erop lijken dat we op Belgen gaan lijken als we vuurwerk verkopen. De een verkoopt het wel de ander niet terwijl het wel is toegestaan????

Of ben ik nu gek?

Ik reageer even zo omdat Broekhoff, ja toch wel, hier niet op inspeeld. Zij behoren tot een van de grootste. Dan zouden ze toch extra dom zijn om Lesli, Breeschoten, Wolff etc. hun voorbij te laten lopen?

Als jullie zoveel vertrouwen hebben in Zena, laat die dan maar met een demo komen of test er een uit. Dan kan ik opzoek naar een andere rotjes fabrikant!

:w

Als ik me het goed herinner stonden er wel nieuwe knallers in de folder (multomap) van Broekhoff. Het kan ook zijn dat ze niet genoeg tijd hebben gehad om de boel op orde te krijgen en misschien staan bunkers vol met de oude rotjes die ook op moeten. Het kunnen zoveel factoren zijn.

P

poziloc

Guest
Er wordt door Lesli Vuurwerk een Knal pakket op de markt gebracht, met knallers van formaat!!!
weet zeker, dat er bij de oudere op het forum een aantal flashbacks tevoorschijn komen :p
pakket gaat 10 euro kosten en de knal zal op maximaal zitten...dus 156 db!!!!
ik zou zeggen bekijk de foto's maar!!!

Lesli_035_Formaat_wijzigen.jpg

Lesli_037_Formaat_wijzigen.jpg

Lesli_057_Formaat_wijzigen.jpg

Lesli_055_Formaat_wijzigen.jpg

Laatst bewerkt:

Son-T

Registered User
Mot niet gekker worden.......
Man ik kan niet wachten op deze knallers die komen gaan .:p

Sont.

Laatst bewerkt:

bob1

Registered User
Had ze zojuist al in je fotoalbum gezien. Man wat gaat het leuk worden. De goeie ouwe tijden voor de "ouderen" onder ons kunnen weer ouderwets gaan gooien aan het begin van de avond. Beste jongen die je in je hand hebt. Als ie doet wat wij in onze gedachte hebben........ ouderwets lekker snipperen, andere aansteken met de kontjes. Heerlijk.

GMP82

Zilveren Member
Zozo dat zijn grote jongens :D voor 10 euro misschien maar pakketje uitproberen... Triest dat ik nou net dit jaar mezelf moet gaan gedragen qua (vuurwerk-)financien :( (maar ja, volgend jaar beter ]:))

remio

Registered User
haha dat word sinds tijden voor mij weer vuurwerkfolders zoeken en sparen en kijken waar ze het mooiste spul verkopen:9

gr remio

Bovenaan