Nieuwe frontpage

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Omdat we de oude frontpage een beetje zat waren en de functies beperkt waren, hebben we besloten een nieuwe frontpage te maken.
Hier is de afgelopen periode aan gewerkt en is vanaf vandaag live!

Er kunnen nog enkele foutjes in zitten, maar deze proberen we zo snel mogelijk op te lossen.

Mocht je een fout hebben gevonden, stuur dan een Prive bericht naar Vuurwerkfreakz of Tony.

Bekijk de nieuwe frontpage

mickeyzegtboem

Registered User
ziet er erg lekker uit mannen, doet weer denken aan de oude opzet zoals die er jaren geleden was.
strak en overzichtelijk, en alles te bereiken via 1 druk op een button:nuts:

gaat de nieuwe naam die is gekozen ook in dit feest meedraaien of is dat nog afwachten?

in ieder geval vind ik het een mooi teken dat fpm geen moment stilzit en dat er altijd weer mooie ideen van stal gehaald worden, thnx!!!!!

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ziet er mooi uit.
Lekker overzichtelijk en inderdaad, een keer klikken op wat wilt zien en klaar.

Goed gedaan en ga zo door!

Kobajo

FPM Filmer
Ik heb de nieuwe lay-out al eerdeer gezien, maar wil bij deze nog even zeggen dat het er weer gelikt uitziet.

Daarnaast wil ik vuurwerkfreakz bedanken voor al de tijd en moeite die hij erin heeft gestoken.

Super Pat!!

Titan

FPM Hangouderen
Het ziet er inderdaad heel mooi uit allemaal, alles is makkelijk te zien in 1 oogopslag. Je heb weer TOP werk geleverd Patrick. SUPER!!!!!!

maartenvincent

Registered User
Ik zie niet meer de optie om op nieuwsberichten te reageren (niet dat het meteen nodig is).
Verder ziet alles er weer goed uit, lekker strak.
Kudo's voor de maker.

slingerland81

Registered User
Het overzicht is er enorm op vooruit gegaan. Ik vind dat alles op een logische duidelijke plaats terug te vinden is. Ga zo door!

dieter

Registered User
Ziet er top uit zo lekker overzichtelijk.....
De rest krijgt ook een verfrissing denk ik ?????

Ga zo door top.....

elmo

FPM Moderator
Ziet er idd goed uit,het is even wennen maar dat komt wel goed.

Goed werk geleverd Patrick!!

stef

Member
Prima werk mods en admin.
Lekker duidelijk en zeker overzichtelijk.
Keep up the good work :blink1:
Stef

Moontan

Moderator
Medewerker
Patrick, respect voor je dat je zoveel van je vrije tijd in dit project hebt gestoken.
En het resultaat mag er zijn.

R

Ronny Vos

Guest
Heren,mijn complimenten voor de nieuwe frontpage,dat ziet er gelikt uit,pet af....

Groeten
Ronny Vos

Son-T

Registered User
Kan niets anders zeggen dat het er weer goed en overzichtelijk er uit ziet.
Puik werk geleverd door Patje.......Petje Af.:smile:

JeKo

Registered User
Helaas is de vormgeving er niet op vooruit gegaan. Vind het jammer, want nu sluit het forum visueel gezien niet mooi meer aan op de frontpage.

Tony

Administrator
Medewerker
Helaas is de vormgeving er niet op vooruit gegaan. Vind het jammer, want nu sluit het forum visueel gezien niet mooi meer aan op de frontpage.

Uiteraard word dit nog aangepast. De header bijvoorbeeld is nog van de oude frontpage net als de header en vormgeving in de product database. Het is behoorlijk wat werk omdat Patrick alles zelf doet en maakt en omdat ik de frontpage wel al online wilde hebben is dit het enige nadeel.

Bovenaan