Nieuwe Camera 2012

Afroman

Registered User
Hallo allemaal,

Ben al jaren vuurwerkfreak samen met mijn pa. We hebben jammer genoeg nooit kwaliteit beelden vast kunnen leggen van onze vuurwerk ervaringen. Vandaag heb ik besloten om een camera aan te schaffen, heb zojuist de Sony HDR-CX 740VE gekocht. Een camcorder uit 2012, met mooie optie's! Wat gaaf aan de camera is, dat er een camera 13X* Balanced Optical Steadyshot ingebouwd is, tijdens het filmen (bijvoorbeeld een mascleta) zal ik gemakkelijker kunnen filmen zonder de beelden trillen als een gek! Ik ben erg benieuwd naar deze camera want ik heb op internet nog geen beeld materiaal aangetroffen van gefilmde vuurwerk filmpjes. De prijs is te vinden op het internet, de bedoeling is dat na al die jaren vuurwerk, toch nog wat kan delen met jullie op het forum!
306789_360958850639479_1865016775_n.jpg

Volgend jaar Fallas 2013 is al geboekt, 11 dagen aanwezig en natuurlijk gaan we beelden vast leggen. Meer info komt later

:) To be continued....

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Mooie camera, ik film met de voorloper van jouw camera (HDR CX550VE)
en ben daar zeer tevreden over. ik kan je wel aanraden om een externe microfoon ook nog aan te schaffen.

Afroman

Registered User
Mooie camera, ik film met de voorloper van jouw camera (HDR CX550VE)
en ben daar zeer tevreden over. ik kan je wel aanraden om een externe microfoon ook nog aan te schaffen.

Thanks vinnie, qua geluid heb je zeker een punt, een externe microfoon aanschaffen en ik ben ready to go! Sony is super kwaliteit, kan niet wachten om te filmen!

Afroman

Registered User
Yes! Film kwaliteit is super voor een Camcorder! Ik zal spoedig een show filmen :) Ik krijg 100€ retour en tevens een weekendje filmcursus met hotel en ontbijt inbegrepen aangeboden door Sony©! Het gaat uiteraard om de kwaliteit van de Camera en ik zal zo spoedig mogelijk met film materiaal komen, om te kijken wat het ons zal bieden, iemand anders al toevalig ervaringen met deze type camera?

Gr

Laatst bewerkt:

Afroman

Registered User

Nice Smilli, qua uiterlijk ziet het inderdaad hetzelfde eruit! Maar toch heeft de 740 nieuwe functie's! Enjoy

Bovenaan