New York

baracuda

Registered User
Re: New York (Nieuw!!!)

ik koop ze voor 49,95 pst en ik krijg ook 10% korting als vaste klant dat is dus 45E pst
waar in almelo bij wie harings fietsen en vuurwerk nieuwstraat de rest zoek je zelf maar uit
tevens ik heb een lijst op gemaakt met meerdere goederen bij anderen 505,00E
bij haring in almelo het zelfde voor
330E tel uit je winst mvg baracuda

GMP82

Zilveren Member

Inderdaad USRR, is niet te doen, maar wat een werelpot zeg. Ik heb GENOTEN! Ik blijf bij mijn oorspronkelijke commentaar: een show op zichzelf.

Ylke

Registered User

een perfecte pot de straat ging uit zijn dak toen we er twee te gelijk gelijktijdig afstaken.

werelds voor herhaling zekers

Tony

Administrator
Medewerker

Ik had er ook 1 van en moet zeggen dat ik wederom versteld stond. Op de demo al vanaf een meter of 40 gezien maar zo in de straat is het helemaal gekkehuis. Wat een topper zeg. Volgend jaar zit ie er weer bij!

#Lennard

Registered User

Ik vond hem zwaar tegenvallen. Ik denk dat ik een slecht exemplaar heb gehad.
Bij mij ging hij namelijk stuk voor stuk af, en niet zoals op het filmpje dat de laatste 3 rijen per 4 tegelijk afgingen. Hierdoor was het hele waaier effect een beetje nutteloos :(

Voor mij dus een AFRADER!!

EschR

Registered User

Je hebt volgens mij geen leuk oud en nieuw gehad Lennard? Ik zie in 3 posts van jou 3 x staan dat je niet blij was met het artikel.

nelisr

Registered User

Als ik jou reactie lees Tony begin ik weer te balen van die dramatische mist van gisternacht want ik had de New York zelf ook aangeschaft maar kon um dus niet afschieten. Heb alles al ingepakt voor volgend jaar dus ik ga ze niet als nog afschieten.

crackling_04

Registered User

Ik has hem dit jaar. Hij duurt lang oké maar hij is te duur voor mij om hem 2x te kopen.
en door te lonten. Hij is wel vet genoeg voor een opkickertje

boozebelly

Registered User
Deze heb ik dit jaar voor het eerst.
Op de filmpjes vind ik hem prachtig, het relaxte tempo, de V-shape, de grote effecten, de finale...:amuse:
Dit wordt mijn duurste 500 grammer tot nu toe, ik betaal er €55,00 voor maar vergeleken met andere cakes lijkt deze mij dat wel waard.

Heeft iemand hem dit jaar al gezien op een demo?
Is hij nog steeds zo goed?

Dit vraag ik omdat ik vind dat de "Ceasar" en "Overload" in kwaliteit zijn afgenomen, althans, op de demofilmpjes van dit jaar.
Ik mag hopen dat dit met de "New York" niet het geval is.

Coolbananas

Registered User
Ook voor mij dit jaar nieuw op mijn lijst. Ondanks alle enthousiaste verhalen twijfelde ik, of ie niet te relaxed is.

Ik ben erg benieuwd hoe de NY gaat uitpakken. Groots is 'ie zeker.

Quadriffis

Registered User
Geweldige cake inderdaad, en hij schiet relatief traag maar dat is bij deze cake niet zo erg omdat de effecten enorm groot zijn en lang blijven hangen. De laatste paar salvo's zijn echt indrukwekkend meteen de hele lucht gevuld!

Een van de weinige cakes die ik vorig jaar had en nu zeker weer wil hebben (samen met de Panther), ik hou van afwisseling ieder jaar maar deze cake is te vet om te laten liggen!

boozebelly

Registered User
Ook voor mij dit jaar nieuw op mijn lijst. Ondanks alle enthousiaste verhalen twijfelde ik, of ie niet te relaxed is.

Ik ben erg benieuwd hoe de NY gaat uitpakken. Groots is 'ie zeker.

Ik weet niet hoe hij jou is bevallen, maar ik vond hem "GRANDIOOS!" :nuts:
Wat een enorme prachtcake is dit zeg.
De effecten zijn prachtig en groot, de mines onder ieder schot, het relaxte tempo, de V-shape, echt alles aan deze cake voldeed aan mijn verwachtingen :amuse:
Die €55,00 die ik ervoor betaald heb had ik er graag voor over.

Deze is er volgend jaar zeker weten weer bij.

Tony

Administrator
Medewerker
New York heb ik gisteren ook afgestoken.
Ik vind hem echt geweldig, is niet heel snel afgelopen en de effecten zijn gewoon top!
Een leuke aanrader!

Quadriffis

Registered User
Geweldige cake weer, hij hield er alleen na 3 schoten mee op en heb hem wat los moeten halen om weer aan te steken... gelukkig is dat gelukt...

ik had alleen het gevoel dat de effecten anders waren als vorig jaar (filmpje), hadden jullie dit ook?

Markie

Registered User
Valt deze pot nog aan te raden gezien zijn prijs van 65 euro nu? Wilde hem vorig jaar eigenlijk ook hebben maar had toen al teveel andere dingen. Dit jaar wil ik wat meer duurdere potten die van zichzelf al een show zijn. Maar 65 euro... ik weet het niet.

Bovenaan