New York

oeligan

Registered User
Re: New York (Nieuw!!!)

Wat een waanzinnig mooi blok dit!!! :nuts:
Dit is een zekerheidje net als de panter.
Nou nog hopen dat er een dealer bij me in de buurt zit.

Markie

Registered User

t word weer een mooi avondje de 31ste, helemaal met dit blokkie erbij

Niks persoonlijk, maar dan ben je 3 jaar geregistreerd hier en is dít je 2e reactie ooit. :nuts:

@ New York:

Inderdaad mooie volle boeketten, en de kleurstelling is ook om den vingers bij af te likken. Deze pot maal 2 = 130€ versus de Ferro Select 5155 van 160€? Ik weet het wel :idea:

P

poziloc

Guest

Wat is daar mis mee?
Het is niet verplicht om te reageren

knert

Registered User

kijk ook voornamelijk filmpjes en foto's maar zal speciaal voor jou bij elk product mijn mening geven.

sarlo

Registered User

Een zeer mooi blok :) en wat er gezegd wordt over het fiet van 2 bloken tegelijk.. dan houdt je toch je hand op de ene helft van het scherm krijg je wat meer indruk van hoe een enkel blok eruit ziet.

En ja ik meen dit serieus :p

The Cigarman

Moderator
Medewerker

Een zeer mooi blok :) en wat er gezegd wordt over het fiet van 2 bloken tegelijk.. dan houdt je toch je hand op de ene helft van het scherm krijg je wat meer indruk van hoe een enkel blok eruit ziet.

En ja ik meen dit serieus :p

Ik snap je probleem.
Maar wat ik doe, is me zelf concentreren/focussen op een cake.
Ik negeer die tweede of derde cake.
Zal in het begin moeilijk zijn, maar het valt echt te leren.

titan salute

Registered User

echt een pracht ding grote bouqetten en vette finale ga (IK) k zkr (ZEKER) aanschaffe dit jaar ---- Freak 4 Life ----

clarity

Registered User

Tip voor mensen in de regio: bij Harings in Almelo staat de New York niet voor 65,- maar voor 49,95... Ze zijn daar sowieso altijd wat goedkoper, maar voor 15 euro is het nog wel eens prettig omrijden ;)

Rubinho93

Registered User

Aangezien jullie toch (volgens mij) zijn geweest bij de demo in Rijswijk en daar is deze ook geschoten. Hebben jullie misschien een filmpje zoals bij El Nino of desnoods een sterke mening?

Tony

Administrator
Medewerker

Aangezien jullie toch (volgens mij) zijn geweest bij de demo in Rijswijk en daar is deze ook geschoten. Hebben jullie misschien een filmpje zoals bij El Nino of desnoods een sterke mening?

Het filmpje komt er aan als deze gefilmd is. Vanwege de regen is niet de hele demo gefilmd.

Bovenaan