Napoleon

Tony

Administrator
Medewerker
Dynasty_Napoleon_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Napoleon[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]629[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 63,-[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]500 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]44[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Prachtig vuurwerkconcert met spinners tot crackling, rode crackling, fluiters tot rode boeketten, groene crackling, gele crackling en zilver
chrysantheum.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Laatst bewerkt door een moderator:

nielsniels

Registered User
Re: Napoleon (Nieuw!!!)

ik vind dit een hele leuke pot. leuke afwisselende effecten.
die soort "knetterende falling leaves" vind ik appart en leuk gedaan.
dacht ook bij dat laatste fluitsalvo "nu is hij klaar" maar er kwam nog een w-shape achteraan

spitfire

Registered User

Deze pot geeft goede keiharde whistles met enorme stijghoogte, en daarna bijzondere boeketjes. Toch vindt ik de boeketjes iets te mager. Had van mij wat sneller mogen vuren.

USRRobiwan

Registered User

Ik vindt hem te duur voor de magere inhoud van de effecten die je krijgt. Alhoewel de effecten zelf wel ok zijn. Schiet dan wat minder tegelijk, maar de effecten wat meer inhoud geven.

Rubinho93

Registered User

Ik denk dat hij het toch af moet leggen tegen de New York. In elke collectie van elke importeur zouden we dit een topper vinden, maar bij Wolff zeg ik toch betaal een paar euro meer en koop de New York.

Vuurwerkgek19

Registered User

Ik had deze ook dit jaar en vond hem zekkers wel een mooie pot :)

Hier nog een foto van deze pot..

s5032170zi8.jpg

Meschien dat ik hem dit jaar weer gaat nemen :rolleyes:

nitraat12

Registered User
Afgelopen jaar deze cake gehad, Wolff heeft me op de green sky action nog nooit teleur gesteld maar hier had ik echt meer van verwacht. De cake duurde in mijn opzicht te lang zodat hij gewoon saai werd!

bluebear

Registered User
Afgelopen jaar deze cake gehad, Wolff heeft me op de green sky action nog nooit teleur gesteld maar hier had ik echt meer van verwacht. De cake duurde in mijn opzicht te lang zodat hij gewoon saai werd!
maar waren de effecten wel goed want het effect opzich spreekt me erg aan.
mvg

Bomber68

Registered User
Wat een dwaas ding is dit. Echt geen touw aan vast te knopen. De meest bizarre, onnoemelijke effecten komen er uit. Wel leuk en grappig allemaal. Maar zo verschrikkelijk rommelig.

Bovenaan