N4L zijn Lijst der Lijsten

nitraat4life

Registered User
Verwijderd: Big MC Thunder, Outblast
Toegevoegd: 2x Silver Salute, Sky Symphony, nog 70 euro over.. iemand ideeen? bij de vuurwerkhal, liefst max 40 euro voor 1 pot

Poziloc

FPM Hangouderen
Ik weet niet of je naar de demo gaat? maar kijk daar eens naar de Hardix potten van rond de 9 euro, waaronder de Purple tail

boozebelly

Registered User
Verwijderd: Big MC Thunder, Outblast
Toegevoegd: 2x Silver Salute, Sky Symphony, nog 70 euro over.. iemand ideeen? bij de vuurwerkhal, liefst max 40 euro voor 1 pot

70 Euro over?
Ik zou absoluut als de sodemieter de Outblast weer toevoegen aan de lijst :toung:
Voor die overige 20 á 25 euro zou ik sowieso ook de Rocket Boom pijlen van Beko doen en dan nog een budget cake zoals de Battle, Fire in the night of zoals Poziloc al aangaf de Purple tail.
Mooi lijstje verder :amuse:

Laatst bewerkt:

nitraat4life

Registered User
Denk silver salute ook voor overdag om 12 uur lijkt dit denk ik toch een stuk minder maar ben van genoeg voorzien. Naja, ik zeg nu wel dat ik eruit ben alleen denk dat ik over 2 weken toch weer een andere lijst heb haha dit zijn in ieder geval toppers waar ik vrij zeker van ben dat ik ze wil.

jetztgehtslos

Registered
Zo te zien bestel je in Rijswijk.
Wellicht dat je ook uit die omgeving komt, als dat zo is, heb je overwogen om spullen van Marijn te gaan halen? Bijvoorbeeld wat Binkies ofzo?

nitraat4life

Registered User
Bestel inderdaad bij de vuurwerkhal, vorig jaar ook bij Happy Copy langsgereden en daar een aantal binkies gehaald en een no mercy, dit jaar ook van plan doe daar alleen nooit echt aan bestellen rij gewoon even langs en neem denk ik een pakje zware jongens mee etc.

Overigens vind ik marijn niet heel erg geweldig het vuurwerk is niet echt mijn smaak. Zitten erg leuke producten tussen maar de manier van marketing etc. staat mij niet heel erg aan en dat kan het al behoorlijk voor mij verpesten.

jetztgehtslos

Registered
Wat betreft die marketing, de 1 vind het geweldig, de ander niet. Ik had daar eerst ook zeer mijn bedenkingen bij. Maar goed, tig importeurs hebben ook dezelfde soort namen dus dat is soms ook wat suf.

Ik vind sommige dingen leuk, maar andere weer minder.
Maar je gaat dus wel zware jongens en binkies halen.
Vind ik op zich best logisch, dat vind ik zelf ook de leukste producten van ze.

Markie

Registered User
Goede lijst, alle toppijlen erbij ook :> Bonfireworks spul zal je zeker gaan bevallen. Ik had er liefst ook meer dan 1 product van gehaald, ware het niet dat ik dit jaar voornemens was om eindelijk eens zena en wolff af te schieten.. nog nooit eerder gehad dus dat moet nu gewoon ff.

Heb je plannen voor een pijlenrekje of wordt het lekker 1 voor 1 ?

nitraat4life

Registered User
Heb gister een pijlenrek in elkaar geknutseld, zal er wel even foto's van uploaden als ik thuis bem, voor 6 pijlen tegelijk dus dat wordt een mooi gezicht. Bonfireworks is inderdaad heel mooi, mischien als ik een 13e maand krijg dat ik het allemaal nog wat uitbreid haha maar dat marken we vanzelf wel.

Zena heb ik express niet genomen, valt me tegen dit jaar.

@ jetz, heb je gelijk in en ik vind het dus niks, vind sommige dingen beetje te kinderlijk over komen, alleen de levensgenieters wil ik mischien nog in de collectie toevoegen schijnen ook leuke cake's te zijn.

Bovenaan