Mystic Space

FPM ProductBOT

Registered User
1678_Wolff_Dynasty_Professional_Mystic_Space_09_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Mystic Space[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1678[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 36,70[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]450 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]8/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]57[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Kobajo

FPM Filmer
Ik vind het ook geen topper van een cake maar vind hem zeker niet overpriced.
Hou er ook rekening mee dat wij op 80 meter afstand staan te filmen. Als mensen hem straks voor hun deur afsteken is de beleving wel iets heftiger.

hankoe

Registered User
Is een leuke cake voor 35 euro met verschillende effecten ,ik zal hem zelf denk ik niet aanschaffen maar denk dat menig consument zich niet opgelicht gaat voelen na het afsteken van deze cake.Prijs kwaliteit is naar mijn idee goed

GMP82

Zilveren Member
Ik vind hem ook niet bar slecht. Het zijn niet mijn type effecten, maar 35 euro is op zich ok voor wat er uit komt, tis niet goedkoop, maar ook niet overmatig duur.

@znpyro

Registered User
Wolff Vuurwerk heeft zich vorig jaar al flink uitgebreid in het gehele assortiment. denk aan de cake assortimenten, de kleuren boxen en talloze cakes onder de 200 gram en boven de 200 gram.
om nogmaals zo uit te breiden dan kom je tegen een onoverzichtelijk assortiment aan en gaan de producten met elkaar concurreren.

de mystic space is geen freakspot, maar is voor de algemene consument een super cake
duurt lang, veel verschillende effecten, en kan voor velen echt voor een wow effect zorgen, dat is althans mijn mening

Quadriffis

Registered User
Deze effecten spreken mij totaal niet aan, komt dan ook niet op mijn lijstje. Ik vind de uitwerking ook rommelig en een beetje matig vooral de leafjes. En crackling finales heb ik ook wel genoeg gezien.

Prijs en variatie zijn wel goed te noemen!

Bovenaan