Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Top Blokkie heb deze net ook afgestoken en moet zeggen :9 echt een top blok,en een super finale!!! lekkere harde burstknal,als je het zou vergelijken met een lawine pijl dan is de lawine wel iets harder maar het scheelt niet veel!!
ik heb de mystic ocean ook vannacht afgestoken
hij is inderdaad bijzonder mooi
heb hem trouwens wel ingegraven.
vond het kaliber toch wat groot om zo in de straat te zetten.
Top Blokkie heb deze net ook afgestoken en moet zeggen :9 echt een top blok,en een super finale!!! lekkere harde burstknal,als je het zou vergelijken met een lawine pijl dan is de lawine wel iets harder maar het scheelt niet veel!!
kheb nog nooit van dit blokje gehoord !
kheb dit blokje ook vorig jaar (05`) niet gezien bij alpeco terwijl ik 2 keer geweest ben | half november en 2e week December ! |
zou iemand mij wat meer info kunnen geven ?
via:
-foto
-video
-prijs
????????????????????????
is dat rechter blok(geen doos) met die kartonkleurige wikkel en aan de linker kant zelfde hoogte staat de sky emotions.
ze zijn allebei 37shots en 45mm.:w
uuhm palm,willow,crown(niet zoals de golden crown),peony en crackling ik dacht ook te hebben gezien dat het effect ring erin zat maar dit weet ik niet meer zeker.. en aan het einde een salvo van willows volgens mij... weet het einde niet zeker omdat ik toen met me buren aan het praten was dat ze bij de volgende blokken afstand moesten nemen
maar als je dit 100%zeker wilt weten zou ik ffies wachten totdat christian ook zo ongeveer hetzelfde post