2 nieuwe filmpjes toegevoegd!
R ruben_3 Registered User 7 maart 2008 #22 kijk toen gingen matten nog zoals een mat hoort te gaan! Super filmpjes! Gelukkig worden mijn herinderingen van een ECHTE rol nu bevestigt. Thanks
kijk toen gingen matten nog zoals een mat hoort te gaan! Super filmpjes! Gelukkig worden mijn herinderingen van een ECHTE rol nu bevestigt. Thanks
myrmidon Registered User 14 augustus 2008 #23 dit topic kan ook verplaatst worden naar het Museumclub topic?
R remio Registered User 14 augustus 2008 #24 shit! en ik maar denken dat je een nieuw filmpje had geplaatst
myrmidon Registered User 25 augustus 2008 #26 weer wat tijd en zin gevonden om wat stukjes film te rippen.. Enjoy!
S sks1991 Registered User 25 augustus 2008 #28 mooie filmpjes en leuk spul zit er tussen. matten waren toen stuk beter dan nu als je meer filmpjes hebt post ze gerust zal iedereen blij mee zijn
mooie filmpjes en leuk spul zit er tussen. matten waren toen stuk beter dan nu als je meer filmpjes hebt post ze gerust zal iedereen blij mee zijn
Dennis010 Registered User 1 september 2008 #30 geweldig om dit te zien... krijg weer herinneringen aan de goede tijd. met mn eerste auto vuurwerk halen e.d. heel erg gaaf dat dit materiaal beschikbaar wordt gesteld. die mannen (je vader en oom) verdienen een lintje myrmidon !! Laatst bewerkt: 1 september 2008
geweldig om dit te zien... krijg weer herinneringen aan de goede tijd. met mn eerste auto vuurwerk halen e.d. heel erg gaaf dat dit materiaal beschikbaar wordt gesteld. die mannen (je vader en oom) verdienen een lintje myrmidon !!
myrmidon Registered User 5 oktober 2010 #31 ik had op mijn vrije dag niet veel te doen, ik denk, ik ga weereens wat oud vuurwerkmateriaal uit de doos trekken
ik had op mijn vrije dag niet veel te doen, ik denk, ik ga weereens wat oud vuurwerkmateriaal uit de doos trekken
vonk FPM Moderator Medewerker 5 oktober 2010 #32 myrmidon zei: ik had op mijn vrije dag niet veel te doen, ik denk, ik ga weereens wat oud vuurwerkmateriaal uit de doos trekken Klik om te vergroten... Lekker filmpje weer hoor, keep them comming! Zeer gave burst ook bij het verlaten van de buis.
myrmidon zei: ik had op mijn vrije dag niet veel te doen, ik denk, ik ga weereens wat oud vuurwerkmateriaal uit de doos trekken Klik om te vergroten... Lekker filmpje weer hoor, keep them comming! Zeer gave burst ook bij het verlaten van de buis.
HocusPocus.Pyro Registered User 9 januari 2012 #35 Tijdmachine. Potverdrie, waar is m'n tijdmachine? Wat een prachtige grijslonters. Toen was een Pirat strijkertje het maximale; stoer genoeg. :tounge: Heerlijke tijd.
Tijdmachine. Potverdrie, waar is m'n tijdmachine? Wat een prachtige grijslonters. Toen was een Pirat strijkertje het maximale; stoer genoeg. :tounge: Heerlijke tijd.
Poziloc FPM Hangouderen 9 januari 2012 #36 Zijn je vader en oom nog steeds actief met vuurwerk bezig?
myrmidon Registered User 10 januari 2012 #37 Poziloc zei: Zijn je vader en oom nog steeds actief met vuurwerk bezig? Klik om te vergroten... Ja, nog altijd, ik heb de scepter wel overgenomen, maar hij geniet nog altijd met volle teugels!
Poziloc zei: Zijn je vader en oom nog steeds actief met vuurwerk bezig? Klik om te vergroten... Ja, nog altijd, ik heb de scepter wel overgenomen, maar hij geniet nog altijd met volle teugels!
smilli FPM Filmer 18 november 2013 #39 Blijven kickuh filmpjes, bijzonder om nog zulk oud beeld materiaal te zien.