Muziek!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Nooit geweten dat dit dance/house nummer uit een klassieke soundtrack komt.
Maar je leert weer eens wat als je naar de soundtrack top 200 op radio 4 luistert.

Laatst bewerkt:

Z@P

Registered User
Sefa is meer een evangalist geworden met zn muziek. Ieder zn ding natuurlijk maar ik haak af, zn vroegere werk was beter. Nu herharling van zetten geworden

AWG

Registered User
Sefa is meer een evangalist geworden met zn muziek. Ieder zn ding natuurlijk maar ik haak af, zn vroegere werk was beter. Nu herharling van zetten geworden
is juist wat ik mooi vindt,

hij houdt van God maar wil ook leuke muziek maken.
iemand die ergens voor wil gaan (al weet diegene niet precies hoe het zal vergaan, zoals niemand van ons)

The Cigarman

Moderator
Medewerker
is juist wat ik mooi vindt,

hij houdt van God maar wil ook leuke muziek maken.
iemand die ergens voor wil gaan (al weet diegene niet precies hoe het zal vergaan, zoals niemand van ons)
Ik moest toen het nieuwsbericht las dat hij die optredens ging doen in de kerken gelijk aan dominee Dimitri van de kl**tzakken denken.

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Foute uur top 1500 is weer bezig op Qmusic tot vrijdag :p

Lijkt mij echt eens gaaf om de vwkshow bij Defqon vast te leggen, alleen de prijzen zijn n beetje te xD

stefantvs

Administrator
Medewerker
Weet niet of het nog kan want steeds meer evenementen doen wat moeilijk over tickets doorverkopen via oa ticketswap enzo, maar soms kan je daar voor weinig toch nog een kaartje scoren, vooral als de weersvoorspelling niet best is doen ze de kaarten doorverkopen. En dan moet jij maar hopen dat het uiteindelijk meevalt.

Bovenaan