Muziek!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik ga stiekem toch nog voor FCKN'BSTRDS van Jos, hier zit net wat meer fijngevoeligheid en romantiek in.

Typisch geval van Extratone.

Zal eens een klassieker plaatsen, die zal dit jaar wel hoog in de Top 2000 eindigen..

Ik zak deze op een cdtje branden als ik een MRI scan moet doen.
Kijken hoe de radioloog reageert.....

Laatst bewerkt:

smilli

FPM Filmer
Dank Smilli, Stalaggh kende ik nog niet. Klinkt weer erg gezellig.

Even terug op Stalaggh, Tronetti kan er in dit geval goed zitten met zijn analyse.
Een Nederlandse band die streeft naar een zo dystopisch mogelijk geluid te creëren met geschreeuw van mentaal zieke patiënten omdat alleen zij het geluid van wanhoop, pijn en misantropie goed over kunnen brengen...

https://noisey.vice.com/en_au/artic...eams-of-mental-patients-rape-victims-and-kids

Goed weer verder met muziek:)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Deze 2 nummers staan op een van de eerste CD's die ik ooit kocht.
Entroducing van DJ Shadow. Blijft me luisterbeurt na luisterbeurt nog steeds mateloos boeien.

tronetti

Registered User
Wat sommige mensen wel niet doen om zo shockerend mogelijk over te komen.

De Cast van de film Begotten deden bepaalde ademhalingsoefeningen tijdens de repetitie tot ze hysterisch werden en paniekaanvallen kregen.
Dit werd dan weer opgenomen om in de film te kunnen gebruiken.
Begotten is wel één van de meest verknipte films die gemaakt is, en bijna nergens te krijgen, in sommige landen verboden.
De film is een visuele nachtmerrie, en een morbide mix van smerigheid, ellende, bloed, en andere satanische rituelen.
De dark-ambiënt sound, gorgelende geluiden, en de grauwe zwart wit beelden zonder tekst maken deze 78 minuten durende foltering kompleet.

tronetti

Registered User
Dominator...oei, waar is de tijd gebleven.
Deed me direct denken aan de kermis met de botsautootjes.:grin:

Mooi was die tijd.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Iemand zaterdag 21ste na BKJN in Zoetermeer ?

5-2.jpg

Dit was vorig jaar !! nu alleen indoor ;-)

Bovenaan