Must Haves O&N 2011/2012

blackpowder

Registered User
gaat het ook om het budget maar zoals de beelden laten zien de camuro queen of monster jam
ook de share the flare van zena is een erg leuke cake

Mr_Mascleta

Registered User
Matten en rollen in elke hoedanigheid van Musquito Farts tot de Z34t!
Single shots voor leuke projecten, bijv de Rebel(Wolff) combineren met Binkie en Ghost Song en andere single shots.
Crackling cakes;bijv Glossy, vind ik een geweldig effect.
Knalblokken en dan met name die van Zena, Lucifer, Patriot Launcher en de Nitrate Cake.
Fluitcakes; bijv Darts 3-4 tegelijk Silvery Dragon en fluitpijlen; Cruise rockets e.a fluitpijlen.
Waarom? dit zijn mijn favoriete effecten..............................LAWAAI hahahhahahah.

Laatst bewerkt:

edje30

Registered User
de Dutch Thunder van Hardix en Tweelingen en Vette Marja van Marijn de Daybreak van Wolff en de Heavy Legends cakes, de Secret Salute en het buurtassortiment xxl van Rubro

Laatst bewerkt:

brooklyn

Registered User
Gehele Heavy Legend serie (Rubro)
Tears of beauty (Royal)
Wodka Blue (Bon)
Cruise Rockets (Wolff)
Killing Arrow (Wolff)

Om zo maar een paar musthaves te noemen.

marlboro20

Registered User
aantal dezelfde Bluebar:

In volgorde van must haves:
caesar wollf
treasere island bonfire
silver salute wolff
Wodka blue bonfire
concerto rosso wolff
fusion zena/Thor
goud Marijn
Coupe d'etat zena
Cape town wolff
Inner Laugh Zena

Ach, eigenlijk alle aanbevelingen van FPM kun je hier invullen.

Is er ergens een topic over alleen de nieuwe producten in 2011????

Laatst bewerkt:

Shenanigan

Registered User
Vond dit al eerder een heel leuk topic, inmiddels weet ik ook wat mijn musthaves zijn:

- Oase (mooie vormgeving van de pot, mooie blinkers)

- Stars over Paris (vanwege die überromantische naam verwacht ik er veel van)

- Tweelingen (lijkt me een heel tof effect, op basis van het filmpje)

- Monster Jam (Beetje raar om dit te zeggen, want ik heb hem zelf niet -omdat ik de Camuro Queen al heb gekocht- maar hij lijkt me héél gaaf. Wie weet is hij volgend jaar alweer minder goed.)

- Crossing Crossette (vanwege crossettes, met 35% korting bij Dutch Fireworks)

- Las Vegas (lijkt me gewoon heel tof, en redelijke prijs)

- Spanish Storm (de enige fluitbak mét knal)

Gertjanberg

Registered User
hier nog een paar cakes die je toch wel moet hebben gezien:

jaloers
tweelingen
space shooters
silver salute
wasp
las vegas
temple of stone en zo kan ik nog wel even door gaan, vooral veel wolff zoals je dus ziet

shinji

Moderator
Medewerker
Mijn ervaring met de Sky Screamers is dat mensen er veel te veel van verwachten. Zelf vind ik het veruit de mooiste consumenten cake die er is, maar dat komt omdat ik dan verder kijk als alleen de herrie van de fluit. De fluiters komen zoveel hoger als elke andere cake en dat is voor een liefhebber als ik alles waard. Maar ga niet verwachten dat je pijn in de oren krijgt van de fluit, want als je daarnaar opzoek bent kan je beter de Zware Jongens of Concerto Rosso pakken.

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Sniper is idd een toppertje, op lijstje toegevoegd. Aangezien ik nog een groentje ben in projectjes etc. zoek ik vooral cakes die op zich een mooi schouwspel zijn :embarrased:

In dat geval zijn cakes als fusion en planet explosion misschien ook wel wat voor je. Langdurige cakes met mixed effecten, min of meer showtje op zich.

kaassie

Registered User
Voor mij :

Monster jam
Sky Screamers
Jaloers
De Vetjes
Space Shooters
Silver Salute
The Cube
Hoogmoed
Mayday