Archief Multicolor Parade

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff - Multicolor Parade.png

Meer info over de Multicolor Parade:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 940154
Advies verkoopprijs: € 16,95
Online prijs:
Netto kruitgewicht: 119 gram
Aantal schoten: 175
Kaliber: 10mm
Tijdsduur: 35 sec
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
12/1
Effect beschrijving:

175 schots Romeinse kaars met muliti colour kometen.

5pyroman5

Registered User
Ik denk dat hier al ruim voldoende films van zijn, het klinkt raar maar al deze candles voert broekhoff ook in hun professionele assortiment, heb overigens nooit echt begrepen waarom ze niet onder consument vielen maar ok.
Zelf denk ik dat de kwaliteit hetzelfde is maar dat ze nu onder consument vallen ( omgekeurd??) zijn namelijk ook dezelfde artikelnummers als bij prof.
Mij lijkt het dat ze ook makkelijk onder consument kunnen vallen aangezien het een x aantal normale romeins kaarsen zijn maar dan gebundeld maar dan op kleur.
Vanaf 10.20 zie je in deze film de volgende kleuren voorbij komen:
Rood
groen
blauw

De multicolor vind ik persoonlijk de minste uit de serie

https://www.youtube.com/watch?v=qe0zXWkZam4

R

Ronny Vos

Guest
Precies wat hierboven geschreven wordt,ik mis een voetje of een pin om dit artikel vast te zetten.

D

Deleted member 17038

Guest
Het valt wel erg op dat blauw er het verste uit lijkt te schieten en groen en rood erg snel op branden. In de films met maar 1 kleur per staaf (die je dus in shows ziet) lijkt de kwaliteit per comet beter te zijn. Mijn interesse blijft gewekt.

D

Deleted member 17038

Guest
Jammer dat het groen rood en goud is. Dat goud hadden ze beter kunnen vervangen met een blink comet of blauw bijvoorbeeld.

GMP82

Zilveren Member
Er zit nu een storend goudspoortje bij de gele comets, ipv alleen een gouden comet? En ik zie geen blauw meer?

Bovenaan