Multi Flash

FPM ProductBOT

Registered User
1573_Broekhoff_Broekhoff_MultiFlash_new_2013_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Multi Flash[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Broekhoff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1573[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 3,75[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]40/6[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Rode flitsen[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 22/11/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

GMP82

Zilveren Member
Doet me een beetje denken aan theatervuurwerk... ik hoop echt op redelijke tot goede kwaliteit. De minuut zal het niet halen, maar met 30 sec GOEDE kwaliteit ben ik ook blij..

Bovenaan