Nieuw 2025 Multi Color Madness

The Cigarman

Moderator
Medewerker
04852 kopie.jpg
Meer info over de Multi Color Madness:
Importeur
: Lesli Vuurwerk
Collectie: Yakuza
Artikelnummer: 04852
Netto kruitgewicht: 1723,4 gr. & 1791 gr
Aantal schoten: 172
Kaliber: Multi Kaliber
Tijdsduur: 80 sec
Schietrichting: Multi-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
2/1
CE: CL2459A-C: 2806−F2−009348 & CL2459B-C: 2806−F2−009348
Effect beschrijving:

Een wervelwind van kleuren! 172 shots pure pracht! Blauwe ti-wilgen, gouden palmen en fantastische glittereffecten zorgen voor een indrukwekkende show. Een snel tempo en fantastische kleuren zorgen samen voor een onvergetelijke finale. Gewoon griezelig, zo mooi!

Laatst bewerkt:

Frank1971

Member
Geweldig zo op de film.
Aan de effecten te zien komt deze uit de zelfde fabriek als Riakeo (Happy Family Fireworks)
En ik was positief verast over de prestaties van de Riakeo lijn van Lesli waar ik vooraf heel pessimistisch over was.
Dus ik heb goede hoop.

maartenvincent

Registered User
Maar wat zou het kosten? Ik denk dat €300 zeer conservatief geschat is?
En de burst klinkt wel wat zwak, duidelijk te horen dat dit kooiloos is, en daar maak ik me wat zorgen over.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Het kan zijn dat deze box voor de Duitse markt is.
Info haal ik van de Duitse Lelsi site, maar wordt Yakuza verkocht in Duitsland?

Richardus

Registered User
Nog veel te veel goud als goedkope filler om het multicolor madness te mogen noemen. En een crackling finale halverwege...? Sommige kleurtjes en combi's zijn aardig maar niet anders of opvallender dan je vaker ziet. En goud. Teveel goud.

firewire

Registered User
@The Cigarman
Voordat men weer begint te miepen over ‘misleiding’ wbt het kaliber in je startpost, ff deze heads-up want het betreft wederom een multi-kaliber.

Fantastische compound overigens.
Dat goud past er perfect bij en het clowns thema past mooi bij de effect/kleur keuze.

Lesli laat zich van hun goeie kant zien!

Hoge ogen gooiende nieuwe artikelen, een 30mm All at once cake, orgineel klein grut en als hun Strobe Rockets echt zo goed zijn als op het filmpje, kan het Lesli afzeik-boek dit jaar dichtblijven.

Het zal wat zijn zeg als juist Lesli dit ‘laatste’ jaar Importeur vh Jaar wordt!

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
De informatie van de nieuwe Lesli artikelen heb ik van de Duitse Lesli site afgehaald.
Lesli doet dit nu al een aantal jaren, omdat ze op de Spielwaren Messe staan in Nürnberg?
Ik ben al een beetje selectief welke artikelen alleen in Duitsland te koop zijn en welke ook of alleen in Nederland.
Maar daar vergis ik mijzelf vaak in, sommige (Duitse) artikelen zijn opeens ook verkrijgbaar in Nederland.

Ik denk en ik hoor sommigen nu zeggen, dat denken moet je aan een paard overlaten, want die een iets wat groter hoofd dan ik.
Dat dit artikel voor de Duitse markt is, ivm met kooi? 🙈
Om een lang verhaal nog langer te maken, ik kan er ook naast zitten.

Bovenaan