MSTukker's Lijst!

mstukker

Registered User
Hallo allemaal,

Aangezien ik ook gebruik maak van o.a. het forum, de productdatabase en de functie van het verlanglijstje post ik hierbij ook mijn reeds bestelde lijst. Zie http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/15767

Ik ben niet echt actief met het posten/plaatsen van berichten over artikelen daar ik niet echt mee kan praten in "vaktermen" e.d., vandaar dat jullie mij niet veel zien op bijv. het forum.

Echter wou ik toch deze lijst maar even delen met jullie als kenners op het gebied van vuurwerk met de volgende vraag:
"De meeste artikelen zijn voor 00.00 uur om af te steken, wat zou, in jullie ogen, de beste schietvolgorde zijn?"

Hierbij opgemerkt:
- De ES wil ik doorlonten (met Visco-lont). Hierbij wil ik eerst per 2 afsteken (van dezelfde versie) en de laatste 4 gelijktijdig.
- De zware jongens wil ik per set afsteken.
- De levensgenieters per set afsteken.
- De heavy legend 25 alle 3 tegelijk afsteken (vond dit wel goed overkomen op de demo-filmpjes).
- De thunderking XXL (thunder col. heaven) per 2 afsteken.

Mochten jullie suggesties hebben dan hoor ik het graag!!!

B.V.D.

P.s. deze post heb ik ook in de thread van verlanglijstjes geplaatst i.v.m. mijn lijst

painkiller

Registered User
Ik zou zowiezo je Colourfull Thunder Tail annuleren. Ik heb vorig jaar deze naast de Thunderking xxl en Silver salute gehad en viel zwaar tegen. Mocht je nog aan meer Thunderking xxl's kunnen komen zou ik die er nog 2 bijnemen, zeker nu ze gaan verdwijnen.
Misschien zou je ook ipv 3 x de Golden willow er 2 kunnen nemen met 2 x Brocade crown. Zelfde soort blokje met dezelfde tijdsduur dus heel mooi te combineren.
Verder heb je een super mooie lijst!
Als finale zou ik de zware jongens over laten gaan in je ES project. Mooi keihard afsluiten.

mstukker

Registered User
Ik zou zowiezo je Colourfull Thunder Tail annuleren. Ik heb vorig jaar deze naast de Thunderking xxl en Silver salute gehad en viel zwaar tegen. Mocht je nog aan meer Thunderking xxl's kunnen komen zou ik die er nog 2 bijnemen, zeker nu ze gaan verdwijnen.
Misschien zou je ook ipv 3 x de Golden willow er 2 kunnen nemen met 2 x Brocade crown. Zelfde soort blokje met dezelfde tijdsduur dus heel mooi te combineren.
Verder heb je een super mooie lijst!
Als finale zou ik de zware jongens over laten gaan in je ES project. Mooi keihard afsluiten.

Bedankt voor je reactie, jammer dat de col. thunder tail vorig jaar tegen viel maar helaas heb ik de gehele lijst (op het meterpakket en de falocn na) al besteld. Ik had de col. thunder tail vorig jaar zelf ook en moet eerlijk bekennen dat deze mij ook tegen viel maar gezien een aantal reacties hier welke wel positief zijn/waren heb ik het toch maar een kans gegeven.

Wat betreft je suggestie m.b.t. de zware jongens en de ES; bedoel je hiermee gewoon eerst 2 setjes zware jongens achter elkaar en vervolgens in 1x de 12 ES? Dit zou mogelijk zijn daar ik ook over "snel Visco" (1cm=1sec) beschik maar vallen de zware jongens dan niet in 1x in het niet?

painkiller

Registered User
Bedankt voor je reactie, jammer dat de col. thunder tail vorig jaar tegen viel maar helaas heb ik de gehele lijst (op het meterpakket en de falocn na) al besteld. Ik had de col. thunder tail vorig jaar zelf ook en moet eerlijk bekennen dat deze mij ook tegen viel maar gezien een aantal reacties hier welke wel positief zijn/waren heb ik het toch maar een kans gegeven.

Wat betreft je suggestie m.b.t. de zware jongens en de ES; bedoel je hiermee gewoon eerst 2 setjes zware jongens achter elkaar en vervolgens in 1x de 12 ES? Dit zou mogelijk zijn daar ik ook over "snel Visco" (1cm=1sec) beschik maar vallen de zware jongens dan niet in 1x in het niet?

Ik ben van mening dat je totdat je de bestelling hebt opgehaald je nog moet kunnen weizigen. De kans is groot dat je nog de CTT van vorig jaar krijgt. Eigenlijk een te dure bak om dat risico te lopen.

Je zou tegen het einde van de zware jongens 2 ES mee laten schieten, vervolgens 4 en daarna de laatste 6.

mstukker

Registered User
Ik ben van mening dat je totdat je de bestelling hebt opgehaald je nog moet kunnen weizigen. De kans is groot dat je nog de CTT van vorig jaar krijgt. Eigenlijk een te dure bak om dat risico te lopen.

Je zou tegen het einde van de zware jongens 2 ES mee laten schieten, vervolgens 4 en daarna de laatste 6.

Zal kijken maar ik denk niet dat ze het doen.

Wat betreft je idee mbt de zware jongens en de ES; dit is inderdaad wel een goeie volgens mij.
Ik ga dit eens uitschetsen en kijken of dit een beetje makkelijk te doen is, thanx!!!

mstukker

Registered User
Hierbij mijn aangepaste lijst (alles inmiddels besteld).

Wijzigingen zijn;
- Falcon vervallen
- 2x Megaboost toegevoegd.
- 2x meterpakket i.pv. 1x

Bovenaan